Finále americké národní fotbalové ligy, zvané Super Bowl, se letos koná v neděli 13. února. Kromě sportovního zážitku představuje i reklamní událost, při níž se zadavatelé již tradičně předhání se svými reklamními spoty. K již zavedeným inzerujícím značkám, jako je Pepsi, Budweiser, Doritos nebo BMW, se letos přidají i nováčci, například Crypto.com.
Za půlminutový reklamní spot si NBCUniversal letos účtuje 6,5 milionu dolarů, k čemuž je potřeba připočítat i produkční náklady a investice do digitální reklamy. Zadavatelé na svých spotech na Super Bowl opravdu nešetří, což dokládá i celá řada známých jmen, jako je Idris Elba, Lindsay Lohan, Snoop Dogg, Arnold Schwarzenegger nebo Martha Stewart, kteří se v reklamách objeví.
Budweiser – A Clydesdale’s Journey (agentura: VaynerMedia)
Bud Light Seltzer Hard Soda – Land of Loud Flavour (Wieden+Kennedy)
Busch Light – Voice of the Mountains (The Martin Agency)
PepsiCo – Road to Super Bowl LVI (VML)
Doritos: Push It – Flamin’ Hot (Goodby Silverstein & Partners)
Lay’s – Golden Memories
Booking.com – Idris Calls his Legendary Spokes-Blokes for Advice