"Po dvou letech relativního útlumu jsou vyhlídky v celosvětovém měřítku a ve všech hlavních regionech velmi pozitivní," komentoval Ethan Cramer-Flood ze společnosti Insider Intelligence růst celkových celosvětových výdajů na reklamu o 9,7%, což je nejrychlejší růst, který společnost Insider Intelligence předpovídá od roku 2011, kdy je začala sledovat (kromě pandemického vzestupu v roce 2021).
Výdaje na tradiční reklamu budou podpořeny několika významnými událostmi: letními olympijskými hrami, politickou reklamou a také "lepšími makroekonomickými podmínkami", zatímco výdaje na digitální reklamu budou letos tvořit 70 % celosvětových výdajů a do roku 2027 téměř tři čtvrtiny výdajů. "Díky tomuto obrovskému podílu nyní metriky celkové mediální reklamy do značné míry kopírují metriky digitální reklamy," dodal Cramer-Flood.
Zdroj: advanced-television.com