Do soutěže Golden Drum mohou kreativní, digitální i mediální agentury, zadavatelé, designová studia a mediální domy přihlásit své práce, které byly či budou realizované od 22. srpna 2023 do 21. srpna 2024.
V letošním ročníku se otevírá šest soutěžních sekcí: Drum One-Channel, Drum Omni-Channel, Drum Craft, Drum Creative Media Excellence, Drum Creative Business Excellence a speciální sekce All Juries.
Festival proběhne od 9. do 10. října. Ceny budou rozdány během slavnostního večera 10. října 2024 po celodenním konferenčním programu, týdeník Marketing & Media je letos opět mediálním partnerem akce a bude informovat čtenáře přímo z místa.
DŮLEŽITÁ DATA
- Uzávěrka přihlášek: 21. srpna 2024 (23.59 CET)
- Uzávěrka na platby registrací Super Early Bird: 26. dubna 2024
- Oznámení shortlistů: 2. října 2024 (8.00 CET)
- Vyhlášení vítězů: 10. října 2024
Festival Golden Drum letos obohacuje soutěž o novou B2B skupinu v sekci Creative Business Excellence. Kategorie v této skupině zahrnují řadu iniciativ zaměřených na B2B, jako je B2B Brand Re:Fresh, B2B Storytelling a podobně. Všechny novinky soutěže najdete zde.
Golden Drum je zařazen do AdForum Business Creative Report, žebříčku nejoceňovanějších kampaní na světě podle odvětví, a je také zařazen do žebříčku WARC Creative Rankings.
Výsledky soutěže Godlen Drum jsou agenturám započítávány do české soutěže Agentura roku, kterou pořádá Marketing & Media.
Zdroj: mam.cz