Zdroj: Impact Czech Awards/ADMEZ
AKTUALITY DOMÁCÍ KRÁTKÁ ZPRÁVA

IMPACT CZECH AWARDS: GRAND PRIX MÁ KAMPAŇ „I LOVE DŮCHOD“ PRO KB

11. 9. 202411. 9. 2024
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku.

V pondělí 9. září proběhl v prostorách Jazz Docku finálový večer soutěže Impact Czech Awards, dříve známé jako IMC Czech Awards. Na 22. ročníku bylo oceněno celkem deset agentur a celá řada jejich spolupracovníků a klientů.

Prvenství ze soutěže v podobě ceny Grand Prix si odnesla agentura Momentum Czech Republic za kampaň „I love důchod“ pro Komerční banku. Agenturou ročníku se stal Triad Advertising, Klientem ročníku L'Oréal Group. Všechny oceněné projekty se mohou ucházet o ceny v evropské soutěži Impact Awards, kterou pořádá Evropská asociace komunikačních agentur (EACA).

Celkem bylo v 12 kategoriích předáno sedm zlatých, 11 stříbrných a 11 bronzových medailí. Nejvíce bodovaly agentury Triad Advertising, McCann Prague, Momentum Czech Republic a Good Game.

Kampaň „I love důchod“ byla oceněna hned ve třech kategoriích, z toho dvakrát zlatem a jednou stříbrem. Ústřední postavou kampaně je digitální influencerka Just.ina, která představuje budoucnost stáří. Ukazuje mladým lidem, že jejich důchod může být skvělý, plný zájmů – jen je potřeba se na něj připravit. Kdo začne v rozumném věku investovat, tomu postačí si průběžně odkládat menší částku.


Zdroj: Komerční banka

V kategorii Influencer marketing ocenili porotci zlatem kampaň Anti-akné Speedrun od agentury Good Game pro L'Oréal Group. Vedle toho získala i stříbrné a bronzové ocenění v dalších kategoriích. Vybojovala i stříbro v kategorii Budován značky.


Zdroj: Good Game

Zlatou cenu má také Radegast (Plzeňský Prazdroj) a agentura Triad Advertising za kampaň „pivo ze vzduchu“, která je součástí udržitelných aktivit značky ve snaze snížit spotřebu vody.

Zdroj: Plzeňský Prazdroj


A rovněž zlaté ocenění patří agentuře Triad Advertising za kampaň „Horalky Peanut Butter – Nová dimenze konzervativní značky“ pro I.D.C. Holding. Patří ji hned dvě zlaté, a to v kategoriích Produktový launch a Integrovaná komunikace.


Zdroj: I.D.C. Holding

Nejvyššího uznání se také dostalo kampani pro ČAPNárodní den beze spěchu 2024“ od agentury McCann Prague, a to v kategorii Veřejný zadavatel.


Zdroj: ČAP

Společné foto všech oceněných


„Jsme rádi, že se v soutěži i mezi medailisty objevují firmy z různých oborů, ať již jde o finanční služby, rychloobrátkové zbožím nebo třeba neziskový sektor. To činí soutěž pestrou,“ komentuje Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, která soutěž spolupořádá.

„Je férové říct, že letos jsme měli o trochu méně přihlášek, než tomu bylo minulý rok. Myslím si ale, že je to dané trendem, který v marketingu všeobecně panuje. Všechno jde ve vlnách a my se teď, vzhledem k uplynulým rokům, teprve odrážíme,“ dodává předsedkyně soutěže Markéta Moreno.

Impact Czech Awards (původní název IMC Czech Awards) je soutěž, která oceňuje to nejlepší z českého integrovaného marketingu – tedy kampaně, které nespoléhají primárně na televizi, ale zapojují další formy a prvky přímé komunikace.

Zdroj: mediaguru.cz

Načítání dalších...