Více než polovina (58 %) respondentů průzkumu Marketer's Toolkit uvádí, že se v souvislosti s touto technologií cítí "opatrně progresivní", protože nové nástroje AI využívají k experimentování s kreativou a tvorbou výstupů. Potenciál této AI generace je tak jedním z pěti témat sady nástrojů Marketer's Toolkit pro rok 2024.
Proč je AI důležitá
AI je největší technologickou událostí uplynulého roku. Překotný nástup AI i díky úspěšnému debutu ChatGPT společnosti OpenAI ukazuje, že by se mohla stát určující technologií tohoto desetiletí. Pro marketing z ní plyne stejný počet potenciálních výhod jako úskalí.
Podle průzkumu plánují marketéři testovat nebo používat generativní umělou inteligenci pro následující funkce:
- Copywriting
- Shrnutí rozsáhlých textů
- Analýza konkurence a kategorií
Navzdory mnoha příležitostem, které AI nabízí, nejsou systémy generující texty a obrázky výhradně doménou kreativních profesionálů. Internet bude pravděpodobně stále nepřehlednější, složitější a mnohem méně jistý v tom, co je pravda a co ne. Transparentnost je proto v tomto odvětví opravdu klíčová.
Členové WARC si mohou celou zprávu přečíst zde.
Zdroj: warc.com