Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY KRÁTKÁ ZPRÁVA TRENDY

JAK BUDOU MARKETÉŘI VYUŽÍVAT AI V ROCE 2024

8. 11. 20238. 11. 2023
Podle průzkumu Marketer's Toolkit 2024 plánuje naprostá většina marketérů využívat generativní nástroje umělé inteligence, protože umělá inteligence se stále více rozšiřuje do každodenních aplikací.

Více než polovina (58 %) respondentů průzkumu Marketer's Toolkit uvádí, že se v souvislosti s touto technologií cítí "opatrně progresivní", protože nové nástroje AI využívají k experimentování s kreativou a tvorbou výstupů. Potenciál této AI generace je tak jedním z pěti témat sady nástrojů Marketer's Toolkit  pro rok 2024.

Proč je AI důležitá


AI je největší technologickou událostí uplynulého roku. Překotný nástup AI i díky úspěšnému debutu ChatGPT společnosti OpenAI ukazuje, že by se mohla stát určující technologií tohoto desetiletí. Pro marketing z ní plyne stejný počet potenciálních výhod jako úskalí.

Podle průzkumu plánují marketéři testovat nebo používat generativní umělou inteligenci pro následující funkce:

  • Copywriting

  • Shrnutí rozsáhlých textů

  • Analýza konkurence a kategorií


Navzdory mnoha příležitostem, které AI nabízí, nejsou systémy generující texty a obrázky výhradně doménou kreativních profesionálů. Internet bude pravděpodobně stále nepřehlednější, složitější a mnohem méně jistý v tom, co je pravda a co ne. Transparentnost je proto v tomto odvětví opravdu klíčová.

Členové WARC si mohou celou zprávu přečíst zde.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...