Existuje obchodní odhad, že zdravotně postižení spotřebitelé po celém světě disponují odhadovanou kupní silou ve výši 8 bilionů dolarů. A to zcela nehledě na emocionální spojení, které mohou značky vytvořit se spotřebiteli, kteří se často cítí opomíjeni a nepovšimnuti.
- Přibližně 90 % reklam je nepřístupných, ale Evropský akt o přístupnosti, který má vstoupit v platnost v roce 2025, bude vyžadovat, aby inzerenti a vlastníci médií tyto problémy řešili.
- Značky mohou snadno sledovat, které z jejich reklam jsou přístupné a kteří vlastníci médií nabízejí potřebné schopnosti a mohou ve fázi briefingu zahrnout požadavky na přístupnost.
- Náklady na přidání zvukového popisu do reklamy jsou 0,000001 % z celkového rozpočtu, podle Sama Latifa, vedoucího společnosti P&G pro přístupnost, který je sám nevidomý. Ale za malou částku potenciálně oslovíte dalších 2,2 milionu lidí jen ve Spojeném království, řekla publiku na Advertising Week Europe.
Proto je inspirujícím přístup ředitele značky Procter & Gamble to, že chce oslovit 100 % kupujících kategorie, takže všechny značky P&G budou jednoduše muset být přístupné všem spotřebitelům.
„Lidé jako já mají peníze na utrácení. Je mnohem pravděpodobnější, že budeme utrácet peníze se značkami, které se aktivně snaží, aby pro nás byly věci rovnocenné.“
Sam Latif, vedoucí podnikové přístupnosti ve společnosti Procter & Gamble.
Zdroj: warc.com