Ale uprostřed rostoucí ekonomické nejistoty a změn v chování spotřebitelů se reklamní průmysl nemůže jen tak vrátit k běžnému chodu. Ne, marketéři, je čas přistupovat k nadcházejícímu svátečnímu reklamnímu šílenství trochu chytřeji. Ale nebojte se, zde jsou některé z oblíbených kousků, OOH kampaní, sociálních strategií a odborných postřehů, které nastiňují, jak by se to o svátcích mělo ideálně dělat.
Poutavé valentýnské úlovky
Ať už se jedná o posílání škorpionů svému bývalému nebo pečení červených sametových sušenek pro "MILFky", značky v průběhu let vytvořily na oslavu svátků a velkých událostí slušnou řádku kaskadérských kousků, při kterých se protáčejí nejen panenky. Ve své podstatě mají tyto reklamy odlišit značky od těch, které se drží tradic. A na rovinu, některé byly úspěšnější než jiné. Zde jsou některé z našich oblíbených:
Galentine's Hotline
Kosmetická značka Olay (Procter & Gamble) a virální "královna rozchodů" Kat Sticklerová z TikToku společně spustily Galentýnskou horkou linku, jejímž cílem je pomoci zaplnit prázdnotu, abyste se nevrátili k psaní SMS zpráv svému bývalému.
"Mal-Entine's přáníčka
Skotská whiskey Dewar's (prostřednictvím společnosti Bacardi) a bývalý redaktor časopisu Esquire Jay Fielden mají dokonalý dárek: 12 různých "Mal-Entine's", spárovaných s novou dvanáctkou Dewar's.
Babybel láká zvědavé vegany, aby přišli o svou "V-kartu
Svačinový sýr značky Babybel (Bel sýry) chce pomoci vegansky zvídavým lidem jít až na doraz. Sada "Babybel first time experience" je určena k zažehnutí veganského románku a obsahuje krabičku veganského sýra ve tvaru srdce, dva odpovídající župany, příjemnou deku, prkénko na svačinu a skleničky na víno.
Veselé a strašidelné prázdninové OOH kampaně
Ve světě digitální reklamy je dobře zpracovaná out-of-home reklama relevantní a účinná i dnes. A s nástupem DOOH (a programatické DOOH) je toto médium připraveno podpořit svůj návrat, protože tuto technologii začíná využívat stále více agentur. Zde jsou některé z nejlepších příkladů úspěchu OOH - od strašidelných halloweenských billboardů po ohleduplné kampaně na ramadán.
Jak Fanta vložila "BOOH" do OOH...
Fanta (The Coca-Cola Company) chtěla posílit svou pozici zábavného, nečekaného a mezi mladými lidmi halloweenského nápoje číslo jedna. Potřebovala však způsob, jak oslovit toto náročné publikum pohlcené službami TikTok, YouTube a Netflix.
Nápad: V tomto ročním období je Švédsko velmi tmavé, což je ideální čas pro využití projekce, která výrazně vizuálně osvětlí ulice. Tým vytvořil speciální stavbu kolem jedné z obřích digitálních out-of-home obrazovek ve Stockholmu.
Ramadánový DOOH billboard společnosti Tesco
Příležitost: Ramadán je jedním z největších svátků muslimské komunity. Ve Spojeném království ho během celého měsíce slaví více než 4 miliony muslimů. Společnost Tesco ve spolupráci se společnostmi Kinetic, MediaCom, BBH London, DOOH.com a The Unmistakables vytvořila digitální billboard, který se při západu slunce zaplní jídlem.
Reklama: Před západem slunce zobrazovala prázdné talíře, které se při západu slunce zaplnily podpůrným sdělením. Kreativní sdělení fungovalo v dokonalé harmonii s umístěním v médiích a využívalo nejnovější denní a noční digitální technologii k zobrazení sdělení o půstu a bez půstu.
Které nápady by zaujaly vás?
Zdroj: LinkedIN