JUBILEJNÍ 30. GOLDEN DRUM ZVEŘEJNIL PROGRAM, NA PŘIHLÁŠKY ZBÝVÁ JEN PÁR DNÍ
9. 8. 20249. 8. 2024Jako první vystoupí v rámci odborného programu festivalu Golden Drum Katie Sterling z WARC. V prezentaci se zaměří na sílu kreativity a konzistence v komunikaci. Bude se snažit zodpovědět otázku, proč marketingoví lídři sní o velkých cílech, ale často jich nedosáhnou. V „masterclass“ ukáže, jak dosáhnout úspěchu tím, že zůstaneme věrní strategii a zároveň udržíme neotřelý přístup.
Dopolední program bude pokračovat vystoupením Pum Lefebure, spoluzakladatelky a kreativní ředitelky Design Army a prezidentky festivalové poroty Craft Drum. Zaměří se na moc designérů spojovat, komunikovat a inspirovat k činu. Odhalí, jak každá tvůrčí snaha, od malých projektů až po velké kampaně, může zanechat trvalý vliv na komunitu. Podělí se o své zkušenosti s tím, jak mohou kreativní iniciativy získat podporu pro místní umělecké programy, zpochybnit kulturní normy a otevřít cestu k pozitivním změnám, ať jste odkudkoli.
Následovat bude vystoupení s názvem „Přijetí rozmanitosti ve východní Evropě“. Guy Wieynk, globální výkonný ředitel AnalogFolk Group a prezident poroty One-channel Drum, vyzve k pokračující snaze o podporu inkluzivity a její zastoupení v tvorbě. Představí také produkční platformu Untold Fable (do které AFG investovala), která k těmto snahám významně přispěla. V přednášce zdůrazní potenciál otevřenosti v tvůrčím procesu pro společenský a environmentální dopad.
„Nepředstavitelná kulturní řešení: spolupráce technologie a kreativity“ se jmenuje prezentace Kentara Kimury, mezinárodního kreativního ředitele a CEO japonské Hakuhodo a zakladatele Hakuhodo Kettle, který je současně prezidentem poroty Omni-channel.
Upozorní na to, že problémy, kterým čelí naši klienti a společnost v posledních letech, jsou obtížnější a složitější. Konvenční nápady stylu ‚jedna velikost pro všechny‘ již nefungují. Kde tedy najdeme řešení, která jsou nad rámec představivosti? Ta se podle Kimury nalézají v hlubinách lokálních komunit. Bude hovořit o třech důležitých společenských problémech naší doby a představí řadu případových studií.
Dopolední program zakončí Janet Levine, globální ředitelka inovací v Mindshare a prezidentka poroty Creative media excellence. V přednášce „Media Utopia“ bude zkoumat budoucnost médií a marketingu prizmatem různých utopických zemí. Ponoří se do problémů, kterým obor čelí a pokusí se najít udržitelná východiska.
V odpoledním programu vystoupí dalších šest spíkrů. Mimo jiné třeba Jay Richards, CEO Imagen Insights z Velké Británie, nebo Aidis Dalikas, šéf „creative performance“ v Aleph Group a spoluzakladetel The C School z Litvy.
Kompletní program najdete zde.
Zdroj: mam.cz