Celosvětově dnes AItechnologii využívá šest z deseti marketérů, přičemž přibližně polovina (49 %) experimentuje s nástroji, jako je ChatGPT. 84 % respondentů věří, že umělá inteligence podpoří jejich práci a pomůže vytvořit týmům prostor pro inovativní myšlení. A 42 % respondentů z řad marketérů doufá, že jim pomůže být produktivnější.
Marketéři plánují využívat AI pro každodenní úkoly, jako je shrnutí dlouhých článků a videí (77 %), vytváření prvních návrhů psaného obsahu a prezentací (74 %) a pomoc při řešení problémů (75 %).
Proč je AI v marketingovém odvětví důležitá?
AI je nyní ve fázi hype cyklu: stále přetrvávají otázky ohledně jejího fungování a spolehlivosti některých výstupů, ale je zřejmé, že odvětví přijímá argument, že AI umožní marketérům věnovat více času práci s vyšší hodnotou.
Sama společnost LinkedIn pilotuje Accelerate, novou automatizovanou službu pro tvorbu marketingových kampaní v oblasti B2B, která je poháněna umělou inteligencí.
Zdroj: warc.com