Vyplývá to z výroční zprávy Future of Marketing* agentury Econsultancy, která zjistila, že více než tři čtvrtiny (76 %) marketérů na celém světě jsou optimističtí ohledně budoucnosti tohoto odvětví v příštích dvou letech.
"Objevuje se jiný obraz [než v posledních letech] - obraz, který, ačkoli realisticky vnímá současné výzvy ekonomiky, složitost mixu kanálů a rychle se vyvíjející technologie, je zaměřen na budoucnost a plný energie z jejích možností,"
říká Rose Keenová, senior analytička společnosti Econsultancy.
Marketingové priority
- 80 % marketérů předpovídá, že inovace a zavádění nových technologií budou stále důležitější;
- 75 % považuje za prioritu data, analytiku a měření;
- 73 % respondentů poukazuje na agilitu a přizpůsobivost.
Proč jsou trendy v marketingovém odvětví důležité
Vzhledem k tomu, že technologie, data a analytika jsou stále důležitější, je nezbytné, aby marketéři všechny tyto faktory zohledňovali i ve své práci. Z průzkumu také vyplývá, že nejvýkonnější společnosti, definované jako ty, které dosahují lepších výsledků na svém trhu, častěji investují do svých zaměstnanců a oceňují dovednosti zaměřené na zákazníka.
Zdroj: warc.com