Creator agency Billion Dollar Boy si nechala vypracovat studii Censuswide, které se zúčastnilo více než 4 000 spotřebitelů a více než 500 vedoucích marketérů a manažerů značek v USA a Velké Británii. Mezi důvody, proč investovat více do partnerství značek s tvůrci obsahu, patřily následující:
- Zvyšuje autenticitu obsahu/partnerství (36 %)
- Zajišťuje vysokou návratnost investic (34 %)
- Zajišťuje lepší zapojení do kampaně (32 %)
- Je nákladově efektivnější (28 %)
- Zvyšuje zapamatovatelnost (28 %)
Proč je influencer marketing důležitý
Průzkum společností Snapchat a Magna zjistil, že devět z deseti spotřebitelů je „do jisté míry nebo velmi“ vnímavých k obsahu od influencerů, přičemž generace Z vede jako nejvstřícnější. Nejúspěšnějším partnerstvím se ukázal být sponzorovaný videoobsah. Navíc „lídři“ influencer marketingu - definovaní jako 20 % nejlepších značek využívajících tuto strategii - dosahují silnějších výsledků ve více ukazatelích.
„Náš průzkum ukazuje, jak [ambasadoři značky] zažívají znovuzrození, protože značky uznávají jejich hodnotu při oslovování komunit ve výklencích a při orientaci ve složitém prostředí moderního marketingu, přičemž důvěryhodné a agilní vztahy umožňují značkám pohybovat se „rychlostí kultury“.“
dodal Thomas Walters, evropský generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Billion Dollar Boy.
Zdroj: Billion Dollar Boy, WARC.
Zdroj: warc.com