Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY TRENDY ZAHRANIČNÍ

MARKETÉŘI PLÁNUJÍ V ROCE 2025 VÍCE INVESTOVAT DO AMBASADORŮ ZNAČKY

4. 1. 20254. 1. 2025
Podle nového průzkumu plánují téměř tři čtvrtiny amerických a britských obchodníků (73 %) v příštím roce zvýšit investice do ambasadorů značky.

Creator agency Billion Dollar Boy si nechala vypracovat studii Censuswide, které se zúčastnilo více než 4 000 spotřebitelů a více než 500 vedoucích marketérů a manažerů značek v USA a Velké Británii. Mezi důvody, proč investovat více do partnerství značek s tvůrci obsahu, patřily následující:

  • Zvyšuje autenticitu obsahu/partnerství (36 %)

  • Zajišťuje vysokou návratnost investic (34 %)

  • Zajišťuje lepší zapojení do kampaně (32 %)

  • Je nákladově efektivnější (28 %)

  • Zvyšuje zapamatovatelnost (28 %)


Proč je influencer marketing důležitý


Průzkum společností Snapchat a Magna zjistil, že devět z deseti spotřebitelů je „do jisté míry nebo velmi“ vnímavých k obsahu od influencerů, přičemž generace Z vede jako nejvstřícnější. Nejúspěšnějším partnerstvím se ukázal být sponzorovaný videoobsah. Navíc „lídři“ influencer marketingu - definovaní jako 20 % nejlepších značek využívajících tuto strategii - dosahují silnějších výsledků ve více ukazatelích.
„Náš průzkum ukazuje, jak [ambasadoři značky] zažívají znovuzrození, protože značky uznávají jejich hodnotu při oslovování komunit ve výklencích a při orientaci ve složitém prostředí moderního marketingu, přičemž důvěryhodné a agilní vztahy umožňují značkám pohybovat se „rychlostí kultury“.“

dodal Thomas Walters, evropský generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Billion Dollar Boy.

Zdroj: Billion Dollar Boy, WARC.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...