MARKETING ACHITECTS – PRAVDA O EFEKTIVITĚ MARKETINGU S PETER FIELDEM
28. 10. 202428. 10. 2024Tento týden se k Eleně, Angele a Robovi připojil Peter, aby s nimi probral stav efektivity marketingu. Peter se s vámi podělí o své názory na nesprávné cílení, sílu televizní reklamy a proč se marketéři musí zaměřit na dlouhodobé budování značky. Navíc se dozvíte, proč může být „plýtvání“ v reklamě vlastně dobrá věc.
Zahrnutá témata
- [01:00] Petrova cesta od života v agentuře k nezávislému výzkumníkovi
- 04:00] Důležitost vyvážení krátkodobých a dlouhodobých marketingových strategií
- 09:30] Proč televize zůstává jedním z nejúčinnějších reklamních kanálů
- 15:45] Obecně rozšířené mylné představy o pravidle 60/40 pro budování značky vs. aktivaci
- 22:30] Nebezpečí přílišného spoléhání se na výkonnostní marketing a digitální metriky
- 29:00] Jak přemýšlet o výzkumu marketingové účinnosti a datech
- 35:30] Proč je široké cílení často efektivnější než úzké cílení
- 40:45] Úloha budování značky při udržování cenové síly v době inflace
Zdroj: marketingarchitects.com