Nikoho by nemělo překvapit, že streamování změnilo způsob, jakým spotřebitelé sledují televizi. Moderní spotřebitel má na výběr z mnoha možností, kdykoli zapne své zařízení. Přestože streamování ukusuje stále větší podíl živého lineárního sledování, stále existuje jedna oblast, kde tradiční vstupy stále vládnou: sport a zpravodajství. Podle zprávy společnosti Inscape o trendech na televizním trhu v 1. čtvrtletí 2024 věnovaly americké domácnosti téměř 80 % času sledování zpravodajství prostřednictvím kabelu, satelitu nebo antény.
V nejnovější zprávě o trendech na trhu společnost zkoumala, jak přesně lidé konzumují obsah prostřednictvím svých chytrých televizorů. Mezi hlavní trendy patří např:
- V 1. čtvrtletí představovalo v tradiční TV více než 72 % sledování sportu.
- V době března se 72,7 % času sledování ženského basketbalového turnaje NCAA a 68,6 % mužského turnaje odehrávalo na kabelu/satelitu/anténě.
- Pokud se podíváme na předávání cen, více než 80 % sledování Oscarů a 75,7 % Grammy proběhlo prostřednictvím tradičních kanálů.
- Více než polovina diváků chytrých televizorů nikdy neměla přístup k obsahu prostřednictvím kabelové televize, satelitu nebo antény (OTA).
- Téměř čtvrtina času lineárního sledování živého vysílání byla streamována a méně než 1 % televizorů, které dříve streamovaly, zcela přestalo streamovat.
- Chcete-li získat další informace o chytré televizi, stáhněte si zprávu společnosti Inscape o trendech na televizním trhu v 1. čtvrtletí 2024 zde.
Zdroj: themeasure.net