YouTube zveřejnil žebříček nejoblíbenějších reklam na americkém YouTube v roce 2022 YouTube Ads Leaderboard.
Amazon
V devadesátivteřinovém spotu Amazonu hrají Scarlett Johansson a Colin Jost, kteří vtipným způsobem ukazují, co by se dělo v průběhu běžného dne, když by Alexa uměla číst myšlenky. Závěrečnou pointou je fakt, že to rozhodně není dobrý nápad. Reklamu měla na starost kreativní agentura Lucky Generals a mediální agentura IPG – Rufus.
Clash of Clans
Nový spot na mobilní hru Clash of Clans ji představuje jako konečné místo, ve kterém klany budují a bojují společně.
Hyundai - hudební video
Hyundai vytvořila přes čtyři minuty dlouhé hudební video, které nabádá ke společnému zpěvu pro lepší budoucnost. Ve videu zdůrazňuje, že cíle není možné dosáhnout jednotlivě, ale pouze spojením všech sil. Společnou sílu ve spotu ukazují na fotbale, při kterém se všichni hráči a také lidé po celém světě spojují. Součástí videa je kampaňová píseň Yet to come.
Harry Potter - 20. výročí
Ke dvacátému výročí Harryho Pottera vytvořili autoři spolu s mediální agenturou Hearts & Science spot, ve kterém účinkují herci jako Daniel Radcliffe (Harry Potter), Emma Watson (Hermiona Grangerová) nebo Rupert Grint (Ron Weasley). Video láká na návrat do Bradavic, který bude možné vidět na Nový rok na HBO Max. Opět se setkají významní členové hereckého obsazení filmu k příležitosti dvacátého výročí uvedení Harryho Pottera a Kamene mudrců.
Uvedení iPhone 14 Pro
Oblíbené video vytvořil také Apple, který ve svém spotu představuje nejnovější model telefonů Apple iPhone 14 Pro. Ve videu tvůrci ukazují vlastnosti nejnovějšího iPhonu, který podle spotu „překračují hranice, co běžný smartphone dokáže". V téměř čtyřminutovém spotu vysvětlují krok po kroku jeho novinky.
Trailer Netflixu - All of Us Are Dead
Mezi další nejoblíbenější videa roku 2022 patří trailer na seriál z produkce Netflixu, který na něm spolupracoval s kreativní agenturou The Refinery.
Sally a mořské mušle
Firma Squarespace představila reklamní spot, ve kterém vypráví příběh Sally, která díky službám Squarespace rozjela svoje podnikání s mořskými mušlemi. Sally ve videu hraje americká zpěvačka Zendaya a příběh vypráví americký rapper André 3000.
BMW USA
Do TOP deset patří i video vytvořené BMW USA, které na příběhu Bohů Zeuse a Hery, které ztvárňují Arnold Schwarzenegger a Salma Hayek, představuje nové plně elektrické BMW iX Sports. Reklama poprvé běžela během Super Bowlu.
Trailer Hulu - The Kardashians
Dalším oblíbeným videem se stal trailer na novou sérii The Kardashians, který vznikl z produkce Hulu. Ve videu vystupují klíčové postavy z této reality show jako je Kim a Kourtney Kardashian nebo Kylie a Kendall Jenner. Ve videu tvůrci ukazují dosud nezveřejněné záběry z jejich života.
Lego Encanto
Lego vytvořilo minutový spot, který láká na magický svět filmu Encanto od Disneyho. Ve videu vystupuje chlapec Antonio, který otevře kouzelné dveře a objeví svoji novou schopnost.
Zdroj: mediaguru.cz