Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY INSPIRACE ZAHRANIČNÍ

NEJVĚTŠÍ POZORNOST DIVÁK VĚNUJE TELEVIZNÍ REKLAMĚ

5. 3. 20235. 3. 2023
Co v dnešní době představuje pozornost a proč je důležitá i pro zadavatele televizní reklamy? Na tyto otázky odpovídá kompilace faktů získaných celosvětově z výzkumů společnosti The Global TV Group.

V dnešní digitální době, která je plná různých impulsů, se pozornost v reklamě stala rozhodujícím faktorem. Firmy se snaží navázat kontakt se svými cílovými skupinami, ale spotřebitelé jsou stále vybíravější v tom, kam zaměřují svou pozornost. Pro značky je tak náročné zaujmout a udržet si pozornost.
Mnoho společností a značek si proto nyní uvědomuje důležitost pozornosti jako nového měřítka úspěchu. Čím větší pozornost dokáží značky přitáhnout, tím větší je pravděpodobnost, že dosáhnou požadovaných obchodních výsledků. Větší pozornost totiž vede k lepším obchodním výsledkům.

S ohledem na tuto skutečnost vytvořila společnost The Global TV Group kompilaci relevantních výzkumů na toto téma. Uvedené studie z Belgie, Austrálie, Itálie a Spojených států zkoumají rostoucí význam ekonomiky pozornosti a roli, kterou v ní televize hraje.

Klíčové zjištění? Televizní obsah má zdaleka nejvyšší vteřinovou pozornost. Televize je vítězným médiem, pokud jde o pozornost, přičemž zvláštní zmínku si zaslouží obsah BVOD (POZNÁMKA: pro účely této zprávy zahrnuje BVOD kromě VOD na set top boxech také vysílání na všech platformách).



Zveme vás, abyste se s těmito poznatky seznámili z první ruky, a doufáme, že ve shromážděných výzkumech najdete spoustu užitečného. Prezentace jsou k dispozici ke stažení zde.







Zdroj: theglobaltvgroup.com


Načítání dalších...