Letošním hlavním řečníkem byl marketingový profesionál a autor bestselleru Eat Your Greens Wiemer Snijders. Ten osvětlil hlavní závěry své knihy, ve které shromáždil příspěvky 35 nejvýznačnějších marketingových a komunikačních expertů, například včetně hvězdy loňské konference BOOST YOUR MEDIA PERFORMANCE Marka Ritsona. Mezi dalšími přispěvateli jsou světová jména jako Byron Sharp, Peter Field, Bob Hoffman, Helen Edwards a řada dalších.
Na trendy a zkušenosti z oblasti cross-mediálního a cross-platformního měření se zaměřil Matt O´Grady ze společnosti Nielsen, jeho kolegyně Tereza Šimečková pak představila dosavadní vývoj v České republice a předestřela plány, které český a slovenský trh v této oblasti čekají v následujícím období. Bernd Riefler z analytické společnosti Veed Analytics přiblížil trendy společných televizních VOD platforem, které v nedávné době vznikly v Evropě. Závěr konference pak patřil Justinu Lebbonovi, který stojí za významnými oborovými konferencemi v oblasti reklamy a marketingu v Kanadě, USA i Evropě. Díky svému globálnímu nadhledu se zaměřil na univerzálně platná zjištění a doporučení, která rezonují světovým reklamním i mediálním průmyslem.
„Letošní ročník konference jsme tematicky skládali jako odpověď na otázku, která už delší dobu rezonuje nejen českým a slovenským trhem – jak se tradiční televize popasují s novou digitální érou, ve které jsou diváci stále více rozprostření v prostoru i čase, a k dispozici mají nepřeberné množství obsahu na online platformách. Televizní vysílatelé na celém světě se aktuálně zamýšlejí, jak co nejefektivněji dostat svůj obsah k vysoce fragmentovanému publiku, jak ho změřit a ve finále také jak najít funkční obchodní model. Naší ambicí je část z těchto otázek zodpovědět a nastolenou agendu uvést v život i v praxi“
říká Marek Singer, prezident AKTV.
Mediálními partnery konference jsou ekonomický týdeník Euro, odborný server Mediaguru.cz a slovenský odborný měsíčník Stratégie.