ONEPLAY PŘEDSTAVUJÍ V KAMPANI HES, ČECH I DALŠÍ Z VOYA A O2
7. 3. 20257. 3. 2025Marketingová kampaň k uvedení služby Oneplay odstartovala 25. února tiskovou konferencí a představením prvního brandového spotu. Bude pokračovat v několika dalších fázích. Celkem uvede čtyři brandové spoty, a kromě televize se objeví i v tisku, rádiu, na online, sociálních sítích a venkovních plochách. V příštím týdnu bude mít i brandový polep i celý přestupní tunel mezi trasami A a C ve stanici metra Muzeum.
Na kampani TV Nova a O2 spolupracovaly s agenturou VML. „Jedinečnost (služby pozn. red.) jsme se snažili promítnout i do samotné kampaně a DNA značky. Jako službu, která nabízí prémiovou českou zábavu a zážitek v dostupné a uživatelsky přívětivé podobě pro každý den,” říká Andrej Slaninka, Brand Manager Oneplay.
Symbolem celé kampaně je výtah, který diváky provede různými patry světů zábavy a sportu služby Oneplay. „Chtěli jsme vytvořit zdánlivě nekonečný svět postav a možností, který by byl nejen snadno dosažitelný, ale i dostatečně zajímavý na to, abyste ho chtěli prozkoumat. Tato idea dokáže diváky oslovit a jde nad rámec klasické propagace“, vysvětluje Jake Barrow, Chief Creative Officer VML.
Výtah se objevuje ve čtyřech spotech a klíčových vizuálech, z nichž každý pokrývá jednu z fází kampaně. První, 40sekundový spot uvádí Oskara Hese v hlavní roli Krále Šumavy z produkce Voyo Originál a Petra Čecha za O2 TV. Herci, sportovní hvězdy a baviči z obou původních služeb společně putují výtahem do „práce“ do svých světů za diváky, kteří právě sledují daný sport či pořad. Zažívají řadu různých žánrů a setkání, potkávají se s postavami, které obývají svět Oneplay. Pro natáčení se využily prostory Fantasy Studios, kde se na 24metrové LED obrazovce mohly nasimulovat čtyři různé světy a prostředí: tajemný les, trosky Římské říše, zázemí kuchyně pro kuchařskou show nebo televizní studio atd.
Zdroj: TV Nova
Nasazení dalších dvou spotů se plánuje na 10. března. Jeden se zaměří na funkce Oneplay, jako je zpětné přehrávání a zastavení živého vysílání nebo sledování předpremiér. Účinkují v něm moderátorské hvězdy Zorka Hejdová a Rey Koranteng. Ve třetím spotu s Petrem Čechem, se představí Oneplay jako zábavní platforma, kde diváci najdou na jednom místě nabídku sportovních utkání, nejvyšší fotbalové i hokejové soutěže, Formuli 1 a další. Poslední, čtvrtý spot se nese v duchu nové série Krále Šumavy nového Oneplay Originálu s Oskarem Hesem.
Spoty vznikly ve spolupráci s režisérem Robertem Hlozem, který má na kontě například režii filmu Bod obnovy.
Zdroj: mediaguru.cz