PODLE SPOLEČNOSTI NIELSEN SE DÍKY DĚTEM S KONCEM ŠKOLNÍHO ROKU ZVÝŠILO SLEDOVÁNÍ TELEVIZE
4. 8. 20234. 8. 2023„Za nárůstem nestojí ani tak dostupnost nového obsahu nebo začátek sportovní sezóny,“ uvedl Brian Fuhrer, senior viceprezident pro produktovou strategii a myšlenkové vedení společnosti Nielsen, v online videu zveřejněném současně s těmito výsledky. „Je to způsobeno především tím, že koncem školního roku jsou tyto služby mladšímu publiku přístupnější.“
V porovnání s předchozím měsícem se v červnu o 90 % zvýšil podíl dětí ve věku od 2 do 17 let na „netradičním“ sledování televize, což je kategorie, do níž společnost Nielsen řadí streamování a používání herních konzolí. Mezi dětmi ve věku 2-11 let vzrostl čas sledování o 16,3 %, zatímco u dětí ve věku 12-17 let vzrostl čas sledování o 24,1 % ve srovnání s květnem, uvedla společnost Nielsen.
Streaming se na nárůstu sledování mezi dětmi ve věku 2-11 let podílel 62 %, zatímco Nielsen připisuje 30 % nárůstu především používání herních konzolí. Mezi dětmi ve věku 12-17 let souviselo 43 % nárůstu sledování se streamováním, zatímco sledování videoherních konzolí bylo zodpovědné za 46 % nárůstu, zjistil výzkum.
Podle společnosti Nielsen zaznamenala služba Disney+ v červnu 11,2% nárůst sledovanosti, což představuje 2 % veškerého využívání televizního vysílání.
Společnost Nielsen o těchto zjištěních informovala v rámci tzv. The Gauge, měsíčního zúčtování sledovanosti podle platforem, které ratingová agentura zahájila v květnu 2021.
Další informace jsou k dispozici online.
Zdroj: tvtechnology.com