PŘEDPLATITELÉ ZTRÁCEJÍ PŘEHLED O TOM, ZA CO PLATÍ.

29. 9. 202429. 9. 2024
Každý třetí Američan nyní platí za předplatné, které nikdy nevyužívá, a 35 % ztratilo přehled o tom, kolik měsíčně za předplatné utratí.

Nová zpráva společnosti Bango, která dodává technologii pro sdružování předplatného, zjistila, že zatímco američtí předplatitelé nejčastěji ztrácejí přehled o svých výdajích, těsně za nimi následují jejich evropští kolegové (28 %) a předplatitelé v Latinské Americe (27 %). Společnost Bango tento problém popisuje ve své zprávě Super Bundling: Globální trendy, která vysvětluje deset hlavních trendů v oboru předplatitného. Studie zahrnula více než 15 000 předplatitelů ve Spojených státech, Evropě a Latinské Americe.

Dalším trendem je vzestup tzv. "upířích předplatných" - těch dávno zapomenutých předplatných, která vysávají peníze z bankovních účtů spotřebitelů, aniž by si to uvědomovali. Pro Američany je to stále běžnější jev, přičemž 44 % z nich uvedlo, že mají problém sledovat, kde a jak se k těmto předplatným přihlásili. Také 39 % předplatitelů z Latinské Ameriky má potíže se sledováním svých předplatných, stejně jako třetina evropských předplatitelů.

Jednou z odpovědí je superagregace, kdy si předplatitelé mohou zakoupit jedno nebo více předplatných prostřednictvím provozovatele platformy - nebo obsahového centra -, který může také nabízet nějaký druh věrnostní slevy.

„Ačkoli jsou obsahová centra s plnou nabídkou, jako je Verizon +play, v USA na vzestupu, je třeba ještě mnoho udělat pro to, aby se stala hlavním směrem. Obsahové huby musí na evropských a latinskoamerických trzích teprve pořádně prorazit, i když poptávka ze strany spotřebitelů existuje,“ říká generální ředitel společnosti Bango Paul Larby.
„Je jasné, že předplatitelé chtějí mít možnost volby a flexibilitu bez nepříjemného žonglování s více účty. Super Bundling prostřednictvím obsahových hubů konečně přináší tuto úroveň flexibility - snadnou agregaci více služeb do jedné platformy. Je to přístup, který staví předplatitele na první místo a zároveň umožňuje předplaceným službám sdílet uživatele, místo aby o ně bojovaly.“

46 % Evropanů tvrdí, že by strávili více času využíváním svých předplacených služeb, kdyby byla k dispozici platforma „vše v jednom“. Ještě vyšší poptávka je pak ve Spojených státech (54 %) a v zemích LATAM (68 %).

Zdroj: broadbandtvnews.com

Načítání dalších...