Skupina Prima dokončila akvizici s mediální skupinou Media Bohemia. Nově drží 80% podíl v online mediálním zastupitelství Impression Media. Primácké zastupitelství Media Club tím tak posiluje na poli online a programatické reklamy.
Impression Media zastupuje více než 153 webů ze všech segmentů, které měsíčně osloví přes 6,6 mil. uživatelů na českém trhu, a řadí se tak mezi TOP 3 hráče v segmentu online reklamy. Díky akvizici se portfolio skupiny Prima rozšíří i o marketingovou agenturu Programmatic Media, která nabízí programatické plánování, tvorbu webů a webovou analytiku, marketing na sociálních sítích, PR komunikaci, produkci nebo brand employment. Součástí dohody jsou také weby Femina.cz, Autoweb.cz, Magazinzahrada.cz, Living.cz, které se nově začlení do online redakce skupiny Prima.
„Mediální skupina Media Bohemia optimalizuje portfolio svých produktů a bude se v nadcházejícím období maximálně soustředit na rozvoj klíčových značek, jako je Rádio Blaník, Hitrádio, Fajn rádio a Rock rádio, a digitální aktivity s nimi související,“
zdůvodňuje Miroslav Hrnko, generální ředitel mediální skupiny Media Bohemia.
„Jedná se o strategický krok skupiny Prima. Naše obchodní zastupitelství Media Club je jedničkou na trhu na poli televizní a rozhlasové reklamy. Díky akvizici Impression Media významně posilujeme v online reklamě a zařadíme se mezi přední hráče na českém trhu. Díky bohatému portfoliu webů dokážeme klientům nabídnout přesné cílení kampaní na vybraný segment,“
uvádí Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.
Společnost Impression Media se nově zařadí pod obchodní zastupitelství Media Club a bude nadále svým klientům zprostředkovávat stejné služby jako doposud. Jednatelem společnosti zůstává Roman Stolejda, kterého ve funkci doplní Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu. V rámci akvizice se počítá i s přestěhováním 40členného týmu na adresu skupiny Prima. Minoritními podílníky společnosti jsou nadále Roman Stolejda (13 %) a David Bauckmann (7 %).
Mezi jednatele Programmatic Media se nově zařadí Petr Miláček, ředitel analýz skupiny Prima, který se bude věnovat rozvoji této společnosti v oblasti mediálního plánování. „Rádi bychom menším klientům, kteří nemají svou vlastní mediální agenturu, nabídli full service, včetně mediálního plánování a realizace kampaní. Proto využijeme bohatých zkušeností Petra Miláčka a plánujeme posílit tuto oblast,“ dodává Vladimír Pořízek.
Obchodní zastupitelství Media Club vzniklo v roce 2013, zastupuje prodej reklamy pro skupinu Prima jak na devíti televizních stanicích (Prima, CNN Prima News, Prima Cool, Prima Max, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom, Prima Show a Prima Star), tak v online projektech skupiny Prima, tištěných časopisech, dále eventech pro veřejnost a v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone. Media Club i nadále zastupuje také hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, stanici Paramount Network, dětský kanál Nickelodeon a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech. Z rozhlasových stanic zastupuje Impuls rádio, Evropu 2, Frekvenci 1, Rádio Kiss, Rádio Beat, Country Rádio, Signál Rádio, Rádio SPIN, Rádio 1, Rock Zone, Rádio Bonton, Dance Rádio a Český Impuls. Nově do jeho portfolia přibyly i weby obchodně zastupované společností Impression Media.
Zdroj: mediaguru.cz