Videoslužba Prima+, která zahájí v průběhu středy 8. února, nabízí uživatelům tři možnosti sledování. V nezpoplatněné verzi financované z reklamy (free verze) počítá s vysíláním reklamy v objemu zhruba 9 minut u každého videa o délce 50-60 minut. Ve verzi light, která pracuje se sníženou cenou za předplatné a s menší porcí reklamy, plánuje zobrazit uživatelům polovinu reklamy, tj. cca 4,5 minuty v hodině, uvedl na dotaz MediaGuru.cz Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize společnosti Media Club.
Od 8. února nahrazuje Prima+ v reklamním bundlu Media Clubu stávající server iPrima.cz. Podle Hatlapatky se se startem Prima+ pro zadavatele reklamy nic nemění a kampaně mohou zadávat tak jako doposud. Cena reklamy zůstává stejná.
„V první fázi budeme na web Prima+ nasazovat reklamní kampaně, tak jak běžely doposud na iPrima.cz. V další fázi bychom rádi s klienty uzavírali speciální spolupráce ať při uvedení jednotlivých formátů nebo žánrů, tak v rámci předplatného a nabídky speciálních voucherů,“
popisuje Petr Hatlapatka.
Jak už jsme dříve informovali, tři základní modely Prima+ jsou: free (zdarma s reklamou), light (99 Kč za měsíc, 50 % reklamy) a premium (149 Kč za měsíc, bez reklam). Zvýhodněné předplatné získají ti uživatelé, kteří již využívali videotéku „iPrima bez reklam“, která byla zpoplatněna částkou 89 korun/měsíc. Stejná cena bude platit i v případě nejvyššího tarifu na Prima+. Diváci, kteří tak mezi oběma službami migrují a nezruší předplatné, získají trvalý přístup se zaváděcí slevou 40 %.
Od svého startu zařadí Prima+ v rámci původní tvorby Prima+ Originals tři nové seriály, a to Sedm schodů k moci od publicisty Josefa Klímy, komediální seriál žánru progressive fiction Bodyguardi (v hlavních rolích Predrag Bjelac, Adam Ernest a Ondřej Malý) a detektivní seriál Půlnoční zpověď, což má být osmidílný mysteriózní krimiseriál s Markétou Plánkovou a Markem Lamborou v hlavních rolích.
Zdroj: mediaguru.cz