Porota ocenila Primu v kategorii Nejlepší marketing a propagace za kampaň Červené tlačítko s Karlem Voříškem a v kategorii Nejlepší využití HbbTV pro rozšířené televizní služby za nabídku seriálů ve videopůjčovně. Sympozium pořádané švýcarskou Asociací HbbTV již po osmé ocenilo výjimečné kampaně realizované na platformě HbbTV. Události v Aténách se zúčastnilo na 300 předních odborníků z oblasti hybridní televize.
„Velice nás těší, že jsme si z Atén odnesli hned dvě prestižní ocenění, která potvrzují pozici skupiny Prima jako lídra v oblasti hybridní televize. Vítězství nám ukazuje, že naše inovace v oblasti HbbTV a video služeb jsou úspěšné a efektivní nejen na českém trhu, ale i na poli mezinárodním, a těší nás, že naše zkušenosti a know-how mohou být inspirací i pro ostatní státy,“
říká Daniel Grunt, ředitel nových médií FTV Prima, který ceny v Aténách převzal spolu s HbbTV manažerkou skupiny Prima, Ivou Nesrstovou.
Cenu za kategorii Nejlepší marketing a propagace v HbbTV skupina Prima získala za osvětovou a image kampaň Červené tlačítko, kde pomocí ambasadora Karla Voříška seznamovala s prostředím HbbTV. Druhé ocenění si Prima odnesla za Nejlepší využití HbbTV pro rozšířené televizní služby – konkrétně za službu Videopůjčovna (TVOD) na platformě HbbTV, prostřednictvím které si lze snadno zakoupit předpremiéry oblíbených seriálů z vlastní tvorby, jako například Modrý kód nebo Temný kraj.
V rámci HbbTV Awards je každoročně vyhlašováno 7 kategorií. Do 8. ročníku bylo přijato celkem 46 přihlášek ze 13 zemí. Z České republiky bylo přijato 10 přihlášek, z toho polovinu tvořily přihlášky skupiny Prima, které se dostaly i do užšího výběru a oceněny byly ve 2 kategoriích. Více informací o cenách zde.
Popularita červeného tlačítka v posledních letech roste. Počet diváků v České republice, jejichž televizní přístroj podporuje možnost HbbTV, výrazně přesahuje 2 miliony. Skupina Prima meziročně eviduje 32% nárůst zobrazení červeného tlačítka a v současné době více než 600 000 uživatelů týdně používá archiv televize Prima přes platformu HbbTV. Velkého úspěchu za rok 2019 dosáhlo také obchodní oddělení, které zaznamenalo 6x vyšší poptávku po kampaních v HbbTV, než tomu bylo v minulém roce. Více informací k HbbTV.
Zdroj: media-club.tv