Rozmanité a digitální
Generace Alfa zahrnuje osoby narozené přibližně od roku 2012 do současnosti, což znamená, že nejstarším členům generace Alfa je dnes 11 let.
- Podle amerického úřadu pro sčítání lidu je tato nastupující generace rozmanitější než zbytek americké populace.
- Podle RetailWire bude generace Alfa nejpočetnější generací v historii, do roku 2025 bude mít více než 2 miliardy členů. Tato demografická skupina již nyní tvoří 13 % obyvatel USA.
- Podle našich údajů používá internet více než 73 % amerických dětí mladších 12 let a téměř 17 % z nich je uživateli chytrých telefonů.
Mobilní zařízení na prvním místě: Podle analytičky Christiny Obolenské bude generace Alfa „ponořena do mobilní reality“. Nepůjčují si totiž jen chytré telefony svých rodičů. Podle naší předpovědi bude do roku 2026 vlastnit chytrý telefon 10,2 milionu amerických dětí.
YouTube, YouTube a ještě jednou YouTube: To je místo, kde děti nejvíc tráví svůj čas na chytrých telefonech. YouTube sleduje více dětí než TikTok, Disney+, a dokonce i Netflix.
- Podle údajů používá YouTube téměř 57 % amerických dětí mladších 12 let, což znamená, že YouTube má mezi nejmladšími uživateli vyšší penetraci než mezi uživateli ve věku 65 let a více.
- Pouze 5,1 % amerických dětí mladších 12 let používá TikTok, ačkoli toto číslo by se mohlo zvýšit, protože TikTok je mladší než většina jeho uživatelů z generace Alfa.
Autenticita, interaktivita a hry
Jak mohou marketéři upoutat a udržet pozornost uživatelů generace Alfa? Autenticitou, interaktivitou a gamifikací.
- Stejně jako se generace Alfa narodila s chytrým telefonem v ruce, narodila se i s hraním her. Marketéři toho musí využít tím, že ke značkám připojí herní příležitosti, tak jako to dělá společnost Lego na svých webových stránkách, nebo budováním zážitků v rámci her, jako je Roblox.
- Interaktivita je důležitá i mimo hry. Jako skuteční "digitální domorodci” dokáží příslušníci generace Alfa okamžitě rozpoznat placený propagační obsah. Udržte si je déle využitím anket nebo propagačních akcí.
- Nebo tento problém obejděte tím, že se rozhodnete pro nativní reklamu v rámci videí na YouTube, i když ta se podle Observeru může pohybovat v řádech milionů dolarů, pokud spolupracujete s velkými tvůrci, jako jsou MrBeast a PewDiePie, takže inzerenti možná budou chtít vyhledat menší tvůrce.
- Nebojte se jít na globální trh. Pro generaci, která v raném věku navštěvovala online školu, není žádná vzdálenost příliš velká, pokud jde o připojení nebo nakupování. Generace Alfa je více než ochotná nakupovat globálně, takže se nebojte myslet ve velké
Pozor na případnou regulaci: Prezident Biden ve svém projevu o stavu unie vyzval zákonodárce, aby „zakázali cílenou reklamu na děti“. Ačkoli se skutečný zákaz zdá nepravděpodobný, přísnější zásady ochrany osobních údajů dětí jsou docela dobře možné. A přestože zvyšujete známost u mladých spotřebitelů, nepřehánějte to s cílenou reklamou pro děti.
Tento článek byl původně uveden v newsletteru eMarketer Daily.
Zdroj: insiderintelligence.com