Egta a The Global TV Group požádaly 23 výkonných a generální ředitelů či prezidentů televizních společností a obchodních zastupitelství po celém světě, aby se s nimi podělili o názory na nejrůznější stránky dnešní televize. O některých se obecně dobře ví, jiné je ještě třeba docenit. Ze shromážděných poznatků od respektovaných osobností televizního průmyslu vznikl 10minutový sestřih, který najdete zde.
Pomocí sestřihu i všech sdělení jednotlivých zúčastněných ředitelů a prezidentů, která naleznete zde, chce The Global TV Group připomenout inzerentům, novinářům, technologickým guru, agenturám i kolegům v odvětví, jak je televize efektivní a populární.
“V samotné DNA našeho média je vepsáno, že se bude průběžně transformovat, plnit potřeby naší doby a poskytovat nové platformy, nové možnosti a nové nápady našim divákům, televizním společnostem i marketérům,”
říká Katty Roberfroid, generální ředitelka, Egta.
Pokud máte zájem o další informace a diskuse o síle televizní reklamy, zveme vás na webové stránky The Global TV Group. Tady můžete získat nejaktuálnější informace z publikace The Global TV Deck o tom, jak si DTC značky osvojují televizní reklamu. Najdete tu i nedávnou online debatu na téma „Televize budoucnost, stvořená již dnes“, kde vystoupili zástupci Channel 4, NBCU a RTL Německo.
Jak se po vyslechnutí tolika myšlenek lídrů televizního průmyslu díváte na současnou televizi, nebo ještě lépe - na budoucnost tohoto média?
Zdroj: linkedin.com