PRŮZKUM USA: TŘI ČTVRTINY AMERIČANŮ PLÁNUJÍ SLEDOVAT SUPER BOWL
8. 2. 20228. 2. 2022Průzkum spotřebitelských nálad společnosti NCSolutions (NCS) z ledna 2022 zjistil, že 46 % Američanů bude sledovat Super Bowl doma; 24 % neplánuje zápas sledovat vůbec; 16 % uvedlo, že se zúčastní večírku na počest Super Bowlu v jiné domácnosti; 10 % uvedlo, že sami pořádají večírek na počest Super Bowlu, a 3 % budou Super Bowl sledovat v baru nebo restauraci.
I když obavy z koronaviru udrží více lidí doma, zdá se, že spotřebitelé jsou obecně spokojeni se svými financemi. Na otázku „Jaké budou vaše výdaje na předpokládané nákupy potravin na Super Bowl v porovnání s loňským rokem?“ 56 % respondentů odpovědělo, že plánují utratit stejně jako loni, 27 % plánuje utratit více než loni a pouze 17 % plánuje utratit méně než loni.
Zatímco 55 % respondentů uvedlo, že je nejvíce zajímá samotný zápas, a 26 % uvedlo, že je nejvíce zajímá poločasová show, přibližně 19 % respondentů uvedlo, že je nejvíce zajímají reklamy.
„Několik kategorií, které můžete vidět v reklamě během zápasu, zaznamenalo za poslední rok procentuální nárůst svých prodejů. Prodej piva se meziročně zvýšil o 4 %, prodej cukrovinek o 8 %, slaných pochutin o 5 % a nealkoholických nápojů o 5 %,“ uvedl Lance Brothers, ředitel oddělení příjmů společnosti NCSolutions. „Vzhledem k tomu, že téměř 20 % Američanů uvedlo, že se skutečně chystá naladit si Super Bowl jen kvůli reklamě, vytváří to pro inzerenty spotřebního baleného zboží (CPG) významnou příležitost, jak oslovit dychtivé spotřebitele, když jsou otevření reklamám a vítají je.“
Průzkum rovněž zjistil, že nákupy potravin na letošní Super Bowl plánují diváci v obchodě s potravinami (68 % respondentů), ve velkoobchodě (12 %) nebo prostřednictvím aplikace pro rozvoz potravin (8 %). Pouze 10 % respondentů uvedlo, že na Super Bowl nenakupuje vůbec.
Zdroj: tvtechnology.com