Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

REKLAMY BUDUJÍCÍ ZNAČKU A CESTA NAKUPUJÍCÍHO

9. 2. 20229. 2. 2022
Spotřebitelé, kteří nakoupí po zhlédnutí OTT reklamy, jsou častěji nováčky ve vztahu ke značce (75 % uživatelů) než ti, kteří se s OTT reklamou nesetkali (60 % uživatelů).

Vyplývá to z nové zprávy společností WARC a Perpetua, dodavatele reklamního a zpravodajského softwaru pro e-commerce, která analyzuje dopad reklam budujících značku v rámci celé nákupní cesty pomocí služby Amazon Marketing Cloud (AMC).

Proč na tom záleží


„Vzhledem k tomu, že společnost Amazon pokračuje v zavádění nových reklamních formátů, které vytvářejí poptávku po značkách a jejich produktech na podporu marketingových strategií v rámci celého trychtýře, budou inzerenti chtít pochopit skutečný dopad a výsledky svých kampaní na zvýšení povědomí o své značce,“

říká David Tiltman, viceprezident pro obsah ve společnosti WARC.

Zdroj: WARC.com


Hlavní zjištění

  • Srovnávací zpráva je první svého druhu a noří se do výkonného souboru dat AMC, aby zjistila dopad kampaní na zvyšování povědomí a jejich souvislost s konverzí a prodejem.

  • Zpráva odhaluje klíčové trendy a atribuční metriky napříč různými reklamními platformami a reklamními jednotkami včetně Amazon Sponsored Ads a Amazon DSP.

  • Zpráva poskytuje první pohled na to, jak může over-the-top video ovlivnit zákazníky, kteří se nově objeví u značky, imprese a konverze podle hodin pro různé typy reklam a trendy nákupního období.


Budování značky v době vysoce atributivního výkonnostního marketingu vyžaduje nové a jedinečné soubory dat. S růstem AMC se otevírá prostor pro analýzu více značek a více typů interakcí. Dosavadní zjištění však posilují argumenty pro vyvážený přístup marketérů mezi budováním značek a konverzí stávající poptávky.

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...