Vyplývá to z nové zprávy společností WARC a Perpetua, dodavatele reklamního a zpravodajského softwaru pro e-commerce, která analyzuje dopad reklam budujících značku v rámci celé nákupní cesty pomocí služby Amazon Marketing Cloud (AMC).
Proč na tom záleží
„Vzhledem k tomu, že společnost Amazon pokračuje v zavádění nových reklamních formátů, které vytvářejí poptávku po značkách a jejich produktech na podporu marketingových strategií v rámci celého trychtýře, budou inzerenti chtít pochopit skutečný dopad a výsledky svých kampaní na zvýšení povědomí o své značce,“
říká David Tiltman, viceprezident pro obsah ve společnosti WARC.
Hlavní zjištění
- Srovnávací zpráva je první svého druhu a noří se do výkonného souboru dat AMC, aby zjistila dopad kampaní na zvyšování povědomí a jejich souvislost s konverzí a prodejem.
- Zpráva odhaluje klíčové trendy a atribuční metriky napříč různými reklamními platformami a reklamními jednotkami včetně Amazon Sponsored Ads a Amazon DSP.
- Zpráva poskytuje první pohled na to, jak může over-the-top video ovlivnit zákazníky, kteří se nově objeví u značky, imprese a konverze podle hodin pro různé typy reklam a trendy nákupního období.
Budování značky v době vysoce atributivního výkonnostního marketingu vyžaduje nové a jedinečné soubory dat. S růstem AMC se otevírá prostor pro analýzu více značek a více typů interakcí. Dosavadní zjištění však posilují argumenty pro vyvážený přístup marketérů mezi budováním značek a konverzí stávající poptávky.
Zdroj: warc.com