Několik dalších poznatků ze studie:
- Černošské publikum má vyšší index u streamovacích služeb, zejména u těch, které jsou podporovány reklamou.
- Pokud jde o celkový obsah, 29 % diváků hodnotí nejvýše Netflix, následuje YouTube (13,4 %), Prime Video (13,2 %), Hulu (10,8 %) a Disney+ (5,8 %).
- Na otázku, kde mají nejlepší zážitek z reklamy, však téměř čtvrtina (23,7 %) respondentů průzkumu uvedla YouTube. Mezitím se o druhou nejlepší zkušenost s reklamou přetahují Netflix a Prime Video s 13,5 %, resp. 13,2 %.
- Pokud se podíváme na platformy s reklamními úrovněmi, více než polovina předplatitelů Netflixu a Disney+ si vybrala možnost bez reklam, zatímco u všech ostatních hlavních platforem se více než 50 % respondentů rozhodlo pro možnosti podporované reklamami.
- Diváci zjistili, že nejlépe hodnocené streamery mají relevantnější reklamy, zatímco platformy včetně Peacock a Roku Channel byly zaznamenány pro méně relevantní (a příliš mnoho) reklam.
Zdroj: themeasure.net