Podle měření CRA neustále roste sledovanost obsahu nabízeného divákům televizními skupinami nebo vydavatelstvími v rámci služeb OTT, přičemž nárůst urychlila i pandemie Covid 19. Služby OTT zahrnují sledování filmů, seriálů nebo dalšího obsahu na internetu. Infrastrukturu CRA pro OTT využívají mimo jiné televizní skupiny Prima, Nova a vydavatelství MAFRA a Economia.
Miloš Mastník, generální ředitel společnosti CRA, uvedl: "V současné době je na trhu k dispozici více než 200 služeb OTT: Nárůst spotřeby videoobsahu je jedním z nejvýznamnějších trendů poslední doby."
"Přibývá obsahu, který diváci sledují prostřednictvím OTT služeb. Ty nabývají na významu a velmi dobře se doplňují s klasickým lineárním televizním vysíláním. Z čísel je zřejmé, že audiovizuální obsah je králem současného trhu."
Zdroj: broadbandtvnews.com