Předpovědi dvouciferného růstu streamovacích platforem však pokračují i v blízké budoucnosti. eMarketer očekává, že výdaje na streamovanou reklamu dosáhnou do konce roku 2023 10 miliard dolarů.
Výzvou pro mnoho streamovacích společností bylo zůstat konkurenceschopné, protože stále více mediálních společností spouští své vlastní streamovací platformy. Streamovací války nabraly na intenzitě v roce 2019, kdy na hrací pole vstoupil Disney+. Netflix, Amazon Prime a HBO Max již zuřivě soupeřily o pozornost spotřebitelů. Netflix, kdysi jasný vládce této kategorie, zaznamenal během 2. čtvrtletí loňského roku obrovskou ztrátu 970 000 předplatitelů . To vedlo k tomu, že Disney+ dohnalo počet předplatitelů díky balíčku s ESPN+ a Hulu a ve 2. čtvrtletí dosáhlo 205,6 milionu . Ačkoli Netflix zaznamenal ve třetím čtvrtletí nárůst počtu předplatitelů, společnost již hledala nové způsoby, jak zlepšit ziskovost.
Zdá se, že řešením pro platformy jako Netflix a Disney+ pro udržení náskoku je přidání reklamy na jejich platformy.
- Streamování televizní reklamy stále roste. Inzerenti investují více do streamování, protože téměř 30 % času sledování televize se odehrává na streamovacích platformách.
- Reklama zůstává klíčovou součástí TV . Platformy jako Netflix původně spoléhaly na předplatné, aby generovaly příjmy. Vzhledem k tomu, že počet předplatných klesl, spustili plán s nižší cenou podporovaný reklamou , včetně 15ti a 30sekundových reklam a nižších nákladů na předplatné.
Jak si tedy v takové době televizní reklama stojí?
Vzhledem k tomu, že růst předplatného klesá, streamovací platformy spouštějí vrstvy podporované reklamou, aby zvýšily ziskovost. Výsledkem je to, že televizní reklama stále zůstává skvělou možností, jak oslovit obrovské publikum. Televizní inzerenti získávají díky tomu další možností, jak se spojit se spotřebiteli.
Zdroj: marketingarchitects.com