Finanční plánování
WSJ uvádí, že odliv zákazníků z měsíce na měsíc se stává běžnou součástí věku streamování.
- Podle údajů firmy pro měření předplatitelů Antenna přibližně 19 % předplatitelů prémiových streamovacích služeb (Netflix, HBO Max, Disney+ atd.) v posledních dvou letech zrušilo tři nebo více předplatných.
- To je téměř o 13 % více než v předcházejících dvou letech.
- Pouze ve Spojených státech se míra odchodu zákazníků zvýšila na přibližně 5,5 % měsíčně.
Proč se to děje? Existuje několik důvodů:
- Množství dostupných streamovacích služeb stouplo, a proto si lidé nechávají jen tu službu, kterou chtějí daný měsíc využívat.
- Lidé se po pandemii vrací zpět do světa, a proto necítí potřebu mít tolik služeb.
- Inflace je stále vysoká, a tak si lidé utahují opasky a šetří na předplatném... zvlášť když cena všech služeb stoupá.
Sledování určitého obsahu
Je ale také důležité poznamenat, že si lidé službu objednají a zase ji ruší kvůli obsahu. Lidé nejsou loajální ke streamovací službě - jejich loajalitu má pořad nebo film, který chtějí vidět. Jakmile je pořad u konce, lidé předplatné zruší a přejdou k jiné službě, která nabízí další aktuální pořad, o nějž mají zájem. Například z předplatitelů Netflixu, kteří uzavřeli smlouvu v lednu letošního roku, zůstává jen 55 %. Během stejného období roku 2021 to bylo 62 %. A v roce 2020 71 %.
Dobré zprávy
Antenna informuje, že Američané na svůj seznam postupně přidávají další služby. Co s tím? Ujistit se, že jste jednou z nich.
Zdroj: futureparty.com