Vzhledem k tomu, že spotřebitelé mají problém najít obsah ve stále přeplněnějším ekosystému streamovacích služeb, obracejí se stále častěji k předvybraným kolekcím a hubům. Je to pro ně nový způsob, jak najít relevantní pořady, zjistila nová studie společnosti Horowitz Research.
Studie společnosti Horowitz zjistila, že většina uživatelů uvádí, že si cení toho, že jsou tyto kurátorované kolekce/huby součástí jejich streamovacích služeb. Podle průzkumu společnosti Horowitz více než osm z deseti diváků alespoň občas sleduje obsah z nějaké kolekce nebo hubu.
Nový průzkum State of Media, Entertainment and Tech: V této zprávě, která se týká chování diváků v roce 2023 a kterou vypracovala společnost Horowitz Research, divize M/A/R/C Research, se uvádí, že tyto sbírky a huby jsou zvláště důležité pro multikulturní publikum.
„Dokud nebude odvětví spolupracovat na poskytování skutečně integrovaného vyhledávání a objevování, které zahrnuje obsah ze všech možných streamovacích zdrojů, budou mít spotřebitelé i nadále problém najít, co sledovat,“ poznamenává Adriana Waterstonová, vedoucí oddělení Insights and strategy společnosti Horowitz Research. „Profesionální kurátorství, jako jsou tyto huby nebo kolekce, hraje stále významnější roli při zmírňování některých z těchto problémů, se kterými se spotřebitelé potýkají. Ty jsou užitečné zejména pro různorodé publikum, které se na ně spoléhá, aby snáze identifikovalo kulturně rezonující obsah, který je stále velmi žádaný, a přesto není vždy snadné ho najít.“
Studie ukazuje například že:
- Zvláště angažovaní jsou černošští diváci, osm z deseti (80 %) uvádí, že alespoň občas využívají tyto kolekce/huby s černošským obsahem (podobně podle věku).
- Mezi asijskými diváky sledují asijské obsahové kolekce/huby téměř dvě třetiny (65 %), vyšší podíl je mezi méně akulturovanými asijskými diváky (77 %).
- Podobně téměř šest z deseti (59 %) latinskoamerických diváků uvádí, že využívá kolekce/huby s latinskoamerickým obsahem. U méně akulturovaných Latinoameričanů je to téměř osm z deseti (78 %).
- Mezi LGBTQIA+ spotřebiteli více než polovina (52 %) uvádí, že využívá sbírky/huby s obsahem LGBTQIA+.
Studie zjistila, že spotřebitelé se neobracejí pouze na kulturně relevantní sbírky/huby. Přibližně osm z deseti diváků používalo kolekce nebo huby pro nový, právě vydaný obsah; oblíbený/nejsledovanější obsah a obsah založený na historii sledování. Výzkumníci navíc uvedli, že více než polovina uživatelů streamovacích služeb (53 %) sledovala kolekce/huby s prázdninovým obsahem.
Více informací je k dispozici zde.
Zdroj: tvtechnology.com