Penetrace diváků CTV ve Velké Británii činila 91 %, což je druhá nejvyšší hodnota mezi evropskými zeměmi, které byly předmětem průzkumu, hned po Španělsku. Dalšími trhy ve studii byly Belgie, Francie, Německo a Nizozemsko.
Ve Spojeném království 39 % respondentů uvádí, že sleduje pouze CTV, zatímco pouze 9 % respondentů uvádí, že sleduje pouze lineární televizi. Většina (52 %) uvádí, že sleduje jak CTV, tak lineární televizi.
Podle studie se využívání CTV a lineární TV výrazně liší podle typu konzumovaného obsahu. Lineární televize je předvídatelně využívána pro zprávy, sport a talk show, zatímco filmy, televizní pořady a „krátká videa jako YouTube“ jsou častěji sledovány na CTV.
Zjištění zdůrazňují význam živého zpravodajství a sportu pro lineární televizi, ale také odhalují trvalou, ale relativně malou popularitu talk show a herních pořadů na tomto kanálu.
Sportovní práva se v posledních letech stávají stále dražšími, přičemž sport a zpravodajství se stávají dvěma nejspolehlivějšími vertikálami pro zajištění velkého počtu diváků v lineární televizi. Zejména sportovní přenosy nabízejí pro značky výhodné a bezpečné prostředí pro reklamu.
Rozdělení průzkumu podle demografických skupin ukázalo, že mladší diváci podle očekávání častěji přijímají CTV. Čtvrtina (25 %) diváků ve věku 18-34 let sleduje výhradně CTV a téměř třetina (29 %) diváků ve věku 35-49 let tvrdí totéž.
Naproti tomu pouze 8 % osob ve věku 18-34 let a 14 % osob ve věku 35-49 let tvrdí, že sledují pouze lineární televizi, zatímco 40 % osob ve věku 50-64 let a 37 % osob starších 65 let tvrdí, že sledují pouze lineární televizi.
„CTV je vedoucím tématem v oblasti digitální reklamy z nějakého důvodu: je populární a mimořádně efektivní,“
tvrdí generální ředitel společnosti ShowHeroes Group, Ilhan Zengin.
Začátkem letošního roku zpráva společnosti Teads naznačila, že investice do reklamy v oblasti CTV brzdí nedostatečné porozumění a vnímané vysoké náklady. Téměř polovina osob s rozhodovacími pravomocemi v oblasti marketingu uvedla, že „nerozumí hlavním výhodám“, přičemž 35 % z nich uvedlo jako „hlavní nevýhodu“ náklady. „CTV je stále tak trochu v zemi nikoho, pokud jde o rozpočty a nákupní týmy,“ řekl tehdy Matthew Bailey, hlavní analytik pro reklamu ve společnosti Omdia pro The Media Leader.
Přesto se očekává, že výdaje na reklamu v CTV ve Spojeném království se do roku 2028 téměř zdvojnásobí na 2,94 miliardy liber, protože stále více diváků přechází z lineárního vysílání.
Zdroj: uk.themedialeader.com