STUDIE EU: EVROPŠTÍ DIVÁCI CTV SI OSVOJUJÍ PLATFORMY PODPOROVANÉ REKLAMOU

3. 6. 20223. 6. 2022
Diváci připojené televize (CTV) v šesti evropských zemích - včetně Francie, Německa a Velké Británie - používají v průměru 3,5 streamovacích platforem. Více než třetina využívá služby s reklamou.

Tato zjištění pocházejí z průzkumu zaměřeného na diváky připojené televize ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Nizozemsku a Velké Británi. Jeho autory jsou FreeWheel (sekce mediálního obra Comcast, která se věnuje reklamě) a výzkumná společnost Happydemics.

Připojená televize - ať je přístupná pomocí chytré televize, set-top boxu nebo jiného zařízení - je čím dál relevantnější součástí mediálního mixu. Stále více těchto platforem v současné době přichází s reklamními produkty. Značky tak mají šanci zaujmout diváky mnoha interaktivními způsoby.

Spotřebitelé používají více platforem

  • Respondenti v průměru používají 3,5 různých streamovacích platforem. To naznačuje, že žádná služba v boji o pozornost nedominuje

  • Významných 59 % účastníků používá nejméně jednu placenou službu videa na vyžádání (SVOD), jako je Netflix nebo Prime Video od Amazonu.

  • Třicet osm procent účastníků také používá reklamou podporované platformy pro video na vyžádání, např. Pluto TV.


Přístup je pro platformy podporované reklamou klíčová přednost

  • 60 procent uživatelů AVOD služeb souhlasilo, že bezplatný přístup představuje největší motivaci k používání těchto služeb.

  • Dalších 68 % tyto služby používá každý týden a polovina této skupiny každý den.

  • Třicet šest procent považuje za přínos těchto platforem kvalitu a rozmanitost nabízeného obsahu.

  • AVOD služby zaznamenaly nejsilnější nárůst diváků, kteří si platí více předplacených služeb.


Příležitosti pro personalizaci reklam

  • Šedesát čtyři procenta dotazovaných souhlasilo, že televizní reklama je nejúčinnější.

  • Pokud jde o určení preferovaného typu personalizace televizní reklamy, přibližně 37 % respondentů má raději reklamy spojené s jejich zájmy.

  • Dalších 30 % uvedlo totéž pro sdělení, která odrážejí jejich životní styl, a 23 % se zmínilo o značkách, které sdílejí stejné hodnoty.

  • Většina respondentů (62 %) však nechce, aby se pro tento způsob personalizace používaly jejich osobní údaje.


Zdroj: Digital Content Next

Zdroj: warc.com

Načítání dalších...