STUDIE KANADA: LIDÉ ČERPAJÍ INSPIRACI PRO NÁKUP VÁNOČNÍCH DÁRKŮ Z TV REKLAMY

28. 11. 202228. 11. 2022
Nedávný výzkum společnosti Cint potvrdil, že 89 % lidí věnuje pozornost vánočním reklamám v TV, velká část lidí také z těchto reklam čerpá inspiraci pro nákup vánočních dárků.

Společnost Cint zkoumala na vzorku 300 respondentů postoje k vánoční reklamě. Výzkum potvrdil, že reklama v televizi je druhou nejčastější inspirací pro nákup vánočních dárků. Televizní reklama tak předčila online reklamu i doporučení influencerů. Nejvíce dotazovaných čerpá inspiraci u své rodiny a známých (66 %), reklama v televizi je zdrojem inspirace pro 62 % spotřebitelů.



Ještě váháte nad tím, zda televizní reklamu implementovat do mediálního mixu?

Zdroj: thinkTV.ca

Načítání dalších...