Podle nového průzkumu společnosti Hub Entertainment Research "TV Advertising: Fact vs Fiction" většina diváků uvedla, že by zvolili verzi streamovací služby podporovanou reklamami před tou, která je bez reklam, pokud tím mohou ušetřit peníze za měsíční předplatné. A nejen to. Služby, které přidaly levnější vrstvu podporovanou reklamou, se stávají atraktivnější pro určitý segment neodběratelů. Další skvělé zjištění je to, že diváci oceňují obsah, který milují, více než zážitek bez reklam. A výsledky také naznačují, že když je reklama správně integrována do obsahu, může poskytnout lepší hodnotu a dokonce zlepšit zážitek.
Fakta:
- Přibližně 16 až 17 % diváků tvrdí, že "nesnesou reklamy, ať se děje cokoli". Údaje byly shromážděny za dvouleté období od června 2021 do června 2023.
- Přibližně 34 % až 35 % diváků uvedlo, že jsou ochotni sledovat reklamy, aby viděli pořady, které je zajímají.
- Největší procento - přibližně 49 % až 50 % - dokáže tolerovat určité množství reklamy. Pokud by jich však bylo příliš mnoho, mohou přejít jinam.
- Podle dalších souvisejících údajů ze stejné studie 59 % spotřebitelů říká, že raději ušetří peníze a budou sledovat reklamy, pokud jim sledování těchto reklam ušetří 4 až 5 dolarů, přičemž 41 % uvádí, že se chtějí vyhnout reklamám, i kdyby je sledování něčeho stálo o 4 až 5 dolarů měsíčně více.
Studie je k dispozici zde.
Zdroj: mediapost.com