Konzultační společnost Beano Studios, která produkuje stejnojmenný dětský komiks, provedla roční hloubkový průzkum 60 000 dětí ve věku 7 až 14 let pro svou výroční zprávu o nejlepších značkách (zkoumá 100 značek namísto 50 značek z prvního vydání).
Které značky jsou nejvíc cool?
Mezi deset nejpohodovějších značek britské děti řadí:
- Netflix
- YouTube
- McDonald's
- Nike
- Oreo (nová položka)
- Nintendo
- Pringles (nová položka)
- Disney
- Roblox
- Coca-Cola (nová položka).
Nejlépe hodnocené značky ve Spojeném království jsou: Harry Potter (č. 32), Greggs (34), Sports Direct (40) a JD Sports (47).
Proč je cool faktor důležitý?
Značky, kterým se podaří najít odezvu v kritériích "nejvíc cool značky" u generace Alpha, se umístí vysoko a budou si vychovávat potenciální celoživotní fanoušky.
Generace alfa je stále náročnější - očekávání a měřítka jsou často vyšší než u dospělých. Očekávají hloubku a šíři obsahu, dostupnost obsahu na vyžádání, plnou integraci napříč platformami a rychlost - ať už jde o superrychlé širokopásmové připojení nebo doručení ve stejný den. Záchrana planety je pro ně jedním z nejdůležitějších témat vedle laskavosti, pohody a očekávání, že značky by měly něco vracet. Jsou připraveni oslavovat spolupráci se značkami a přijímat značky, které jsou odvážné, pokud jde o prosazování rozmanitosti nebo pomoc při zvládání životních etap, jako je puberta.
"Děti mají rády značky, které jsou výstižné a mají jasnou nabídku. Proto je Nike (Just Do It!) víc cool než Adidas a proto jsou Pringles se svou příjemnou strukturou a tvarem víc cool než Walkers."
Helenor Gilmour, ředitelka Insight, Beano Brain. Více informací o gen Alpha je k dispozici na Beano Brain.
Zdroj: warc.com