V přiloženém grafu TouchPoints rozdělují využívání médií ve Velké Británii na různé formy, a to sledování, poslech, čtení, hraní her a komunikaci. Graf tedy odhaluje, že se díváme více než čteme, hrajeme hry, posloucháme nebo komunikujeme - a téměř tři čtvrtiny veškerého sledování připadají na televizi.
Z údajů vyplývá, že průměrný denní čas strávený s médii činí 12 hodin a 16 minut, ačkoli část tohoto času se v různých médiích zdvojuje, protože jednotlivci mohou v dané půlhodině konzumovat více než jedno médium. Z těchto mediálních minut je přes třetinu (37 %) věnováno "sledování", přičemž "komunikace" - tj. zasílání zpráv, používání sociálních médií a e-mailů - je druhým nejčastějším využitím médií, které představuje 30 %.
Podle IPA TouchPoints strávíme "sledováním" médií 4 hodiny a 31 minut. Dvě třetiny z toho připadají na lineární televizi, 18 % na SVOD, 8 % na online video a 7 % na BVOD. Zbývající podíl připadá na kino a DVD.
Stáhněte si graf a zjistěte více.
Zdroj: thinkbox.tv