Jedná se o 4,8% nárůst oproti loňským rekordním výdajům ve výši 9 miliard liber a ukazuje, že reklama má pro ekonomiku během svátečního období stále velký význam. Očekává se, že výdaje na vysílání videa na vyžádání (BVOD) vzrostou ve 4. čtvrtletí o 20,2 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. V těsném závěsu za nimi následují out-of-home reklama s 10,3% a online display s 9,1% nárůstem. Internet je pro inzerenty i nadále důležitou platformou - čtyři z pěti liber se nyní utratí za online reklamu. Významná zůstává televizní reklama, za kterou se v tomto čtvrtletí podle odhadů utratí 1,5 miliardy liber.
Další průzkum provedený Asociací pro reklamu pro letošní vánoční reklamní sezónu odhalil, že téměř polovina (48 %) všech dospělých připisuje vánočním reklamám zásluhu na tom, že pomáhají podnítit nápady na dárky, zatímco 70 % mladých dospělých (25-34 let) považuje vánoční reklamy za nejlepší prostředek ke zlepšení sváteční nálady.
Zdroj: warc.com