Výzkum společnosti Ampere Analysis ukazuje, že u předplatitelů Disney, kteří dříve odešli a poté se vrátili (tzv. "resubscribers") a odebírají balíček Disney+/Hulu/ESPN+, je o 59 % nižší pravděpodobnost, že během 12 měsíců odejdou, než u těch, kteří odebírají pouze Disney+. Toto zjištění naznačuje, že sdružování streamovacích služeb může mít významný dopad na 42 % předplatitelů streamovacích služeb v USA, kteří "pravidelně odebírají, ruší a znovu odebírají".
Daniel Monaghan, manažer výzkumu ve společnosti Ampere Analysis, řekl:
"Tento průzkum je velmi důležitý: Vzhledem k tomu, že trh SVOD v USA je čím dál více nasycený, je těžší najít nové předplatitele, a o to důležitější je udržet si je. Existuje početná skupina spotřebitelů, kteří si často předplácejí platformy SVOD, ruší je a znovu si je předplácejí. Omezení tohoto chování by zvýšilo horní i dolní hranici příjmů platforem."
Kohorta opakovaných předplatitelů je zpravidla mladší divácká skupina (18-44 let) a častěji se jedná o rodinu / domácnosti s rodinou.
Opětovní předplatitelé jsou obvykle náruživými konzumenty médií, kteří sledují více televizních programů a videí denně, střídají více služeb SVOD a častěji než průměrný spotřebitel v USA využívají alternativní mediální formáty, jako jsou videohry a hudební služby.
Aby jejich chování provozovatelé platforem čelili, začali nabízet více služeb prostřednictvím jediného předplatného. Údaje společnosti Ampere Consumer ukazují, že tak v současné době dochází k omezenému překrývání spotřeby těchto služeb, což naznačuje velký potenciál pro zvýšení prodeje a zmírnění odlivu zákazníků.
Zdroj: broadbandtvnews.com