Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: 42 % AMERICKÝCH SPOTŘEBITELŮ SI SVOD PŘEDPLÁCÍ OPAKOVANĚ

8. 7. 20248. 7. 2024
Předplatitelé ve Spojených státech se opakovaně vracejí ke streamovacím službám, od kterých se před několika měsíci odhlásili.

Výzkum společnosti Ampere Analysis ukazuje, že u předplatitelů Disney, kteří dříve odešli a poté se vrátili (tzv. "resubscribers") a odebírají balíček Disney+/Hulu/ESPN+, je o 59 % nižší pravděpodobnost, že během 12 měsíců odejdou, než u těch, kteří odebírají pouze Disney+. Toto zjištění naznačuje, že sdružování streamovacích služeb může mít významný dopad na 42 % předplatitelů streamovacích služeb v USA, kteří "pravidelně odebírají, ruší a znovu odebírají".

Daniel Monaghan, manažer výzkumu ve společnosti Ampere Analysis, řekl:
"Tento průzkum je velmi důležitý: Vzhledem k tomu, že trh SVOD v USA je čím dál více nasycený, je těžší najít nové předplatitele, a o to důležitější je udržet si je. Existuje početná skupina spotřebitelů, kteří si často předplácejí platformy SVOD, ruší je a znovu si je předplácejí. Omezení tohoto chování by zvýšilo horní i dolní hranici příjmů platforem."

Kohorta opakovaných předplatitelů je zpravidla mladší divácká skupina (18-44 let) a častěji se jedná o rodinu / domácnosti s rodinou.

Opětovní předplatitelé jsou obvykle náruživými konzumenty médií, kteří sledují více televizních programů a videí denně, střídají více služeb SVOD a častěji než průměrný spotřebitel v USA využívají alternativní mediální formáty, jako jsou videohry a hudební služby.

Aby jejich chování provozovatelé platforem čelili, začali nabízet více služeb prostřednictvím jediného předplatného. Údaje společnosti Ampere Consumer ukazují, že tak v současné době dochází k omezenému překrývání spotřeby těchto služeb, což naznačuje velký potenciál pro zvýšení prodeje a zmírnění odlivu zákazníků.

Zdroj: broadbandtvnews.com

Načítání dalších...