Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY TRENDY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: 49 % NAKUPUJÍCÍCH SI PRAVDĚPODOBNĚ VYHLEDÁ ZBOŽÍ POTÉ, CO HO UVIDÍ V TELEVIZI

17. 7. 202417. 7. 2024
Společnost Innovid vydala výzkumnou zprávu CTV x Commerce 2024: Data-Driven Insights to Reach Shoppers with CTV Advertising (Poznatky založené na datech pro oslovení nakupujících prostřednictvím reklamy v CTV).

Zpráva, která vznikla ve spolupráci společnosti Innovid a maloobchodní mediální sítě Target, Roundel, se zabývá tím, jak se v USA mění chování nakupujících a reklamní trendy spolu s rychlým růstem streamingu.

TV x Commerce 2024 obsahuje zjištění z průzkumu z února roku 2024, kterého se zúčastnilo 2 876 návštěvníků amerického obchodního řetězce Target a který zjišťoval, jak sledují a streamují obsah, jaké jsou jejich nákupní preference v oblasti CTV a jak reagují na reklamní sdělení. Obsahuje také analýzu miliard zobrazení videoreklamy od inzerentů CPG, která byla v roce 2023 servírována na platformě Innovid, a poskytuje tak globální přehled o tom, jak tyto firmy vyvíjejí mediální a kreativní strategie pro měnící se trh.

Mezi nejdůležitější informace z výzkumné zprávy patří:

  • Nakupující jsou aktivní diváci streamování: 91 % dotazovaných hostů společnosti Target si předplácí streamovací služby a věnuje jim 22 hodin týdně - jde o nárůst o 40 % oproti předchozímu roku;

  • 57 procent využívá služby podporované reklamou, téměř polovina (49 procent) uvádí, že pravděpodobně vyhledá zboží poté, co ho viděla v televizi, a více než třetina (33 procent) říká, že naskenuje QR kód na televizoru, pokud ví, že je zavede na známou stránku.

  • CPG se opírají o CTV, aby dosáhly svého zásahu a zapojení diváků: CTV se stala nedílnou součástí media mixu a v posledních dvou letech se podílela téměř polovinou (49 procent) na celkovém počtu zobrazení videa. CPG mají také nejvyšší průměrný dosah CTV kampaní (25,24 procenta) ze všech měřených vertikál a zaznamenávají vysokou výkonnost s využitím interaktivních reklam, u nichž je míra zapojení 10x vyšší než u standardních videoformátů.

  • Pro zkrácení cesty k nákupu u nákupních reklam jsou klíčové CTA a načasování: Ukazuje se, že kreativní prvky, včetně akčních výzev k akci (CTA), jako je "Scan to Shop" nebo "Scan to Add to Cart", vytvářejí pocit naléhavosti a vedou spotřebitele k zapojení do shoppable reklam. Jako důležité prvky při vytváření úspěšných interaktivních kampaní se ukázalo také zkrácení počtu kliknutí potřebných k dosažení požadované akce a maximalizace času QR kódů na obrazovce.


"Aby využili digitálních nákupních zvyklostí spotřebitelů, obracejí se inzerenti stále častěji na CTV pro její skvělou schopnost oslovit a zaujmout spotřebitele relevantními interaktivními reklamními formáty,"

řekl Dan Mouradian, SVP, Global Client Solutions ve společnosti Innovid. "CTV hraje významnou roli při zvyšování povědomí o reklamě i při dosahování výsledků v nákupním trychtýři i na jeho konci. Pro inzerenty je to důležitý a stále rostoucí kanál k ovlivňování spotřebitelských rozhodnutí a usnadnění nákupů."

Zdroj: advanced-television.com

Načítání dalších...