Podle výzkumu plánuje v tyto dva dny nakupovat 70 % spotřebitelů Více než polovina (55 %) uvedla, že se hodlá zúčastnit akce Amazon Prime Big Deal Days, zatímco téměř čtyři z deseti (38 %) budou nakupovat v rámci jiných akcí na začátku října, jejichž cílem je konkurovat výprodejům Amazonu. Podobné množství (42 %) respondentů očekává, že využije výprodejů na začátku prosince, aby ušetřili na poslední chvíli.
V rámci Amazon Prime Big Deal Days nakupuje 68 % respondentů pro sebe a 45 % pro nejbližší rodinu. Podobně během výprodejů Black Friday a Cyber Week nakupuje 72 % pro sebe a 49 % pro nejbližší rodinu. Téměř šest z deseti (58 %) spotřebitelů považuje podzimní a zimní výprodejové akce za příležitost k dokončení většiny svých svátečních nákupů, zatímco 46 % využívá tyto akce k nákupu konkrétního zboží, které si vyhlédlo, a 45 % nakupuje oportunisticky, aby našlo nejlepší nabídky. Kromě toho 40 % využívá výprodejů k tomu, aby se zásobilo základními potřebami pro domácnost.
Zatímco 46 % respondentů uvedlo, že inflace ovlivní jejich podzimní a zimní výprodejové nákupy, větší část (49 %) plánuje utratit za sváteční nákupy přibližně stejně jako loni. Dalších 29 % plánuje utratit více než loni a pouze 22 % uvedlo, že plánuje utratit méně. Slickdeals uvádí, že mezi hlavní obavy týkající se letošních podzimních a zimních výprodejových akcí patří pro spotřebitele přeplněné obchody (37 %), omezená dostupnost výrobků (35 %), hledání vhodných dárků (35 %), zpoždění dopravy (32 %) a nadměrné výdaje (31 %).
Zdroj: chainstoreage.com