Zdroj: Pixabay.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: KOMUNITA LGBTQIA+ PREFERUJE TY ZNAČKY, KTERÉ JE PODPORUJÍ

2. 6. 20242. 6. 2024
Studie společnosti Horowitz ukazuje, proč by značky měly podporovat komunitu LGBTQIA+.

Společnost Horowitz Research zveřejnila informace, které ukazují, že značkám se podpora LGBTQIA+ komunity skutečně solidně vyplácí. Když totiž značky do svých reklam zahrnou transgenderové nebo nebinární osoby, 42 % dospělých ve věku 18 až 34 let tvrdí, že to má pozitivní dopad, a 29 % lidí ve věkové skupině 35 až 49 let rovněž uvádí, že jde o pozitivní krok. A předpokladem je, že tato úroveň podpory značek ze strany spotřebitelů se bude s věkem těchto segmentů populace jen zvyšovat.

Dohromady 38 % všech spotřebitelů tvrdí, že podpora LGBTQIA+ komunity ze strany značek má pozitivní vliv na nákupy.

Výzkumná společnost "State of Media, Entertainment & Tech: FOCUS LGBTQIA+ a FOCUS Generation Next" byla zveřejněna u příležitosti Mezinárodního dne proti homofobii, bifobii a transfobii, který se konal v květnu.

Zdroj: Horowitz Research


Zastoupení v marketingu je sice jedním ze způsobů, jak vyjádřit podporu, ale existují i jiné způsoby. Stejně jako v případě veškerého inkluzivního a multikulturního marketingu mají i zde solidní ohlas sdělení založená na výzkumech, která jsou vázána na nuance cílových demografických skupin.

Kromě výzkumu pomáhá, pokud jsou zaměstnanci značek a agentur různorodí. To pomáhá dokonce hned dvěma způsoby.

  • Jedním z nich je, že nabízí řadu perspektiv, které zajistí, že obsah a sdělení nebudou mlčet k diversitě, nebudou urážlivá nebo příliš stavěná na stereotypech.

  • Za druhé to ukazuje, že značky se v rámci marketingu nezaměřují pouze na reprezentaci, ale že to, co hlásají, také praktikují.


"Existují konkrétní kroky, které mohou společnosti udělat v rámci svých organizací, aby ukázaly, že podporují LGBTQIA+ lidi, včetně svých vlastních zaměstnanců, například tím, že zajistí inkluzivní politiku týkající se používání zájmen a politiku rodinných dovolených, která funguje i pro rodiny LGBTQIA+, a také silné výsledky v oblasti najímání a rozvoje zaměstnanců LGBTQIA+,"

uvedla Adriana Waterston, výkonná viceprezidentka společnosti Horowitz a vedoucí oddělení Insights & Strategy.

Infografika společnosti Horowitz předem upozorňuje, že ve 40 státech existuje více než 500 zákonů zaměřených proti LGBTQIA+. Nápor zákonů proti LGBTQIA+ v USA - a těch, kterých se můžeme dočkat v budoucnu - nabízí značkám dobré i špatné příležitosti.

"Pokud budou práva LGBTQIA+ nadále erodovat, ty společnosti, které zaujmou jasný postoj na podporu LGBTQIA+ komunit, budou vynikat a pravděpodobně se budou těšit silné podpoře ze strany komunity," řekl Waterston.

Pokud bude Amerika více podporovat LGBTQIA+ komunitu, pak logicky budou tyto značky méně vyčnívat, což by mohlo vést k tomu, že se za komunitu postaví více značek. To by bylo rozhodně dobře. Bez ohledu na to, kam zákonodárci zemi dovedou, výzkum společnosti Horowitz ukazuje, že činy značek mohou vyniknout - stejně jako činy komunit, které podporují.

"To, co dělá korporátní Amerika, může mít přímý a velmi reálný dopad na životy komunity LGBTQIA+," řekl Waterston.

"V dnešní digitální době je pro korporátní Ameriku obtížné skrývat, co dělá prostřednictvím své firemní politiky a lobbistických dolarů, takže spotřebitelé, kterým na tom záleží, se budou i nadále informovaně rozhodovat o značkách, které podporují," dodal Waterston.

Zdroj: smartbrief.com

Načítání dalších...