Zdroj: Freepik.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: RŮST KANÁLŮ FAST SE ZRYCHLUJE

6. 6. 20246. 6. 2024
Podle společnosti Amagi roste meziročně nejen počet FAST kanálů, ale i délka trvání jejich sledování i počet na nich zobrazené reklamy.

Nová zpráva o bezplatných streamovacích kanálech podporovaných reklamou ukazuje, že jejich růst se nadále zrychluje, přičemž počet hodin sledování kanálů a počet zobrazení reklam rostl v 1. čtvrtletí roku 2024 rychleji než o rok dříve ve stejném období, vyplývá z 11. vydání zprávy Amagi Global FAST Report.

Srovnáme-li míru růstu z 10. vydání (4. čtvrtletí 2023 vs. 2022) s aktuálním vydáním (1. čtvrtletí 2024 vs. 2023), tato nejnovější analýza ukázala trvalý posun v klíčových ukazatelích, s výrazným nárůstem počtu kanálů (28 % vs. 25 %), zobrazení reklam (35 % vs. 28 %) a hodin sledování (HOV) (42 % vs. 26 %).

Tato zjištění potvrzují status FAST jako nejrychleji rostoucího obchodního modelu a velmi vyhledávaného zážitku v rámci ekosystému streamování, uvedli výzkumníci.
"Jedenácté vydání zprávy Amagi Global FAST přináší cenné poznatky o obsahových preferencích a zvyklostech diváků v různých regionech,"

uvedl Gavin Bridge, viceprezident mediálního výzkumu ve společnosti CRG Global. "Tím, že tato zpráva osvětluje popularitu zpravodajství v USA a dominanci zábavy v zemích EMEA a LATAM, podtrhuje důležitost pochopení regionálních nuancí pro podporu růstu a zapojení v rámci ekosystému FAST. S rozbíhající se předsezónou je pro mediální společnosti zásadní, aby tyto poznatky využily pro své strategie a lépe sloužily potřebám svých diváků."

Nově vydaná zpráva Amagi Global FAST Report vychází z více než 50 služeb FAST a více než 5 000 kanálů využívajících Amagi THUNDERSTORM, špičkovou platformu společnosti pro vkládání reklamy na straně serveru (SSAI). Zpráva navíc zahrnuje zjištění z průzkumu Amagi Consumer Survey 2024, který odráží preference a divácké návyky téměř 500 amerických domácností v různých příjmových skupinách.
"Jedenácté vydání zprávy Amagi Global FAST Report poskytuje bezkonkurenční data a analýzy tohoto rozvíjejícího se ekosystému FAST,"

řekl Srinivasan KA, spoluzakladatel a ředitel pro příjmy společnosti Amagi. "Zprávy společnosti Amagi nadále poskytují podrobné informace, které s každou další verzí přinášejí komplexnější analýzu. Vzhledem k tomu, že divácké návyky a modely zpeněžování obsahu se i nadále rychle vyvíjejí, tato zpráva vybavuje mediální společnosti, inzerenty a aktéry ekosystému informacemi, které potřebují k přijímání informovaných rozhodnutí a k vytyčení úspěšné cesty vpřed ve složitém moderním mediálním ekosystému."

Mezi klíčové poznatky ze zprávy Amagi Global FAST Report patří:



  • Pokračující růst sledovanosti programu FAST: Zpráva uvádí výrazný nárůst sledovanosti FAST s dvouciferným nárůstem měsíčních aktivních uživatelů (MAU) na všech platformách FAST společnosti Amagi (meziročně v rozmezí 25-75 %). Tento růst, který předstihuje zavedené modely streamování, jako je SVOD a AVOD, podtrhuje, že služby FAST jsou vedoucí volbou pro digitální zábavu, která je z velké části poháněna zaváděním nových kanálů.

  • Diverzifikace a globální dosah: Původně se služby FAST zaměřovaly na obsah zaměřený na USA a na zpravodajství, nyní však rozšiřují svou nabídku. K růstu sledovanosti významně přispělo zavedení mnoha jiných než zpravodajských kanálů, přičemž v regionech jako EMEA a LATAM vede zábavní žánr. Tento posun směrem k rozmanitější a globálnější obsahové strategii je určen mnohem širšímu publiku.

  • Význam kanálů O&O: Vlastní a provozované kanály (O&O) jsou klíčové a tvoří přibližně 25 % nejvýkonnějších kanálů FAST, zejména v populárních žánrech, jako je hudba, zpravodajství a zábava. Tyto kanály významně zvyšují zapojení a udržení diváků díky využití vlastního obsahu.

  • Zvýšení počtu zobrazení reklamy: Vedle nárůstu sledovanosti došlo k výraznému zvýšení počtu zobrazení reklam, přičemž regiony APAC a LATAM stále vykazují trojciferný nárůst, zatímco region EMEA zaznamenal 111% nárůst HOV a 119% nárůst zobrazení reklam. Tento trend odráží rostoucí důvěru inzerentů v platformy FAST jako účinné reklamní médium.

  • Řešení paradoxu volby: 86 % spotřebitelů tráví značnou část času rozhodováním, na co se dívat příště, což je dilema, které může vyřešit lineární, "always-on" zážitek ze sledování FAST, poznamenal Amagi.


Nejnovější vydání zprávy Amagi Global FAST Report je k dispozici zde. Další informace o společnosti Amagi a jejích řešeních pro streamovanou televizi jsou k dispozici na adrese www.amagi.com.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...