"Více než třetina respondentů průzkumu Hubu tvrdí, že sport je "mnohem důležitější než jiné druhy obsahu".
Ve svém nejnovějším průzkumu "What's the Score: Hub Entertainment Research naznačuje, že přístup ke sportu skutečně silně diváky ovlivňuje při výběru platformy. Například téměř 80 % dotázaných sportovních fanoušků uvedlo, že během sezóny je pro ně obsah o jejich oblíbeném sportu důležitější než ostatní věci, které sledují v televizi. Více než třetina (36 %) uvádí, že je mnohem důležitější než jiné druhy obsahu.
Podle Hub Research fanoušci sledují některé sporty častěji než jiné, ale obecně platí, že 70-80 % zapálených fanoušků by alespoň zvažovalo přidání nového předplatného. A polovina fanoušků NFL, NBA a Premier League říká, že by "velmi pravděpodobně" zvážila registraci, pokud by potřebovala novou platformu pro sledování.
Hub dodává, že posuny v distribuci sportovních přenosů se kaskádovitě promítnou do zapojení do dalšího obsahu. Kromě toho, že sportovní obsah přitahuje vlastní diváky, podporuje objevování dalšího obsahu na stejných platformách, přičemž přibližně třetina (31 %) často sleduje pořady, které vidí propagované během zápasu nebo jiného sportovního obsahu. Při sledování přímého přenosu zápasu 27 % často zůstává na stejném kanálu, aby se podívalo na pořad, který běží jako další (a dalších 38 % tak činí "příležitostně").
Stručně řečeno, sportovní obsah je hlavním nástrojem pro řešení jednoho z nejtrvalejších problémů v éře streamingu: pomáhá novým pořadům proniknout skrz změť dalšího obsahu a najít si své publikum, uzavírá výzkumník.
"Tato zjištění potvrzují, že sportovní obsah bude mít velký vliv na další fázi streamovacích válek a mohl by je zcela vyřešit," řekl Jon Giegengack, ředitel společnosti Hub.
"Existuje spousta sportovních fanoušků a ti se o sport, který sledují, zajímají více než o cokoli jiného v televizi. Jakkoli jsou práva drahá, může se ukázat, že jsou tou nejlepší investicí: hodiny a hodiny jedinečného obsahu, který přichází se zabudovaným publikem, jež si ho naladí každou sezónu bez výjimky."
Zdroj: tvtechnology.com