Když měli respondenti v USA ohodnotit na desetibodové škále různé reklamní kanály z hlediska jejich náchylnosti k tomu, aby si vybrali jeden výrobek nebo značku namísto jiného, třetina (33 %) respondentů ohodnotila reklamu v televizi známkou 7-10. Reklama v televizi tak pro ně zůstává nejpřínosnější. To je zajímavé ve světle jiných výzkumů, které zjistily, že pro zadavatele reklamy je televize účinnější při zvyšování povědomí o značce než při upřednostňování.
Dalších 37 % respondentů ohodnotilo televizní reklamu známkou 4-6 na desetibodové škále pro ovlivnění rozhodování o značce, pouze 30 % ji ohodnotilo známkou 0-3.

U reklamy na sociálních sítích plných 43 % respondentů uvádí, že mají malý nebo žádný vliv (hodnocení 0-3) na jejich rozhodování o produktech nebo značkách.
Další zajímavosti z průzkumu:
- Reklamy ve veřejné dopravě jsou mezitím nejhůře hodnoceným typem reklamy
- Přibližně dvě třetiny (66 %) amerických respondentů tvrdí, že od začátku pandemie COVID začali více nakupovat online.
- Podobně jen 44 % respondentů v USA uvedlo, že nakupují kategorii "Oblečení a móda" více online než v kamenném obchodě, což je 13. místo ze 14 zemí.
Zdroj: marketingcharts.com