Toto zjištění tak prohlubuje další analýzy, které ukazují, že trh se streamováním dozrává a/nebo se vyrovnává s ubývajícími spotřebiteli, kteří se snaží snížit své celkové měsíční náklady na streamování.
Společnost TVision, která se zabývá měřením televizního vysílání, dodává, že 8 % amerických domácností v tomto období naladilo deset a více aplikací. Širší pohled ukazuje, že v listopadu 2024 mělo "aktivní" přístup ke streamovanému obsahu 90 % amerických televizních domácností. V těchto streamovacích domácnostech dosah kabelové televize činil 72 %, přičemž vysílání mělo dosah na úrovni 67 %.
Dvěma největšími metrikami dosahu pro jednotlivé streamovací platformy jsou i nadále Netflix (71 %) a YouTube (67 %). Následuje Hulu (50 %) a Prime Video (42 %).

Stejně jako v případě průměrného počtu aplikací v domácnostech je podle společnosti TVision deset nejpoužívanějších aplikací v roce 2024 stejných jako deset nejpoužívanějších v roce předchozím. Do spodní šestice nyní se zhruba 30% až 35% dosahem patří aplikace Max, Peacock, Tubi, Disney , Paramount a aplikace výrobců televizorů.
Z hlediska času sledování opět zvítězil YouTube s 21% podílem na čase stráveném sledováním. Připočteme-li jeho virtuální placenou televizní službu YouTube TV, zvýší se celkový podíl značky YouTube na 30 % veškerého času sledování v odvětví streamingu.
Po YouTube: Netflix (16 %), Hulu (10 %) a Prime Video (5 %).
Zdroj: mediapost.com