Nový spotřebitelský průzkum společnosti Leichtman Research Group zjistil, že 86 % amerických domácností má alespoň jednu streamovací video službu z 15 nejlepších předplacených služeb videa na vyžádání a D2C služeb a 50 % domácností má čtyři nebo více D2C streamovacích video služeb.
Společnost Leichtman navíc zjistila, že značný počet předplatných D2C využívají i jiní diváci než ti, kteří za ně přímo platí.
- 68 % všech DTC služeb je plně hrazeno a není sdíleno s dalšími osobami mimo domácnost.
- 27 % všech služeb DTC je využíváno ve více než jedné domácnosti.
- 13 % služeb DTC je využíváno a placeno těmi, kteří je sdílejí i s někým mimo domácnost.
"Přibližně šest z každých sedmi domácností má nyní streamovací video službu a polovina všech domácností má čtyři nebo více streamovacích služeb. Mnoho z těchto služeb je však sdíleno,"
uvedl Bruce Leichtman, prezident a hlavní analytik společnosti Leichtman Research Group, Inc. "Více než čtvrtina všech služeb D2C je sdílena s dalšími osobami mimo domácnost, včetně 12 % všech služeb D2C, které jsou "vypůjčeny" z předplatného někoho jiného. Celkem 17 % domácností má alespoň jednu službu D2C, kterou plně hradí někdo jiný."
Leichtman také zjistil, že mezi všemi věkovými skupinami 18-44 let je průměrný počet streamovacích služeb D2C 4,8 - ve srovnání s 4,0 ve věkové skupině 45-54 let a 2,5 ve věkové skupině 55+. Ve věku 18-34 let je 17 % všech DTC služeb plně hrazeno někým jiným - ve srovnání s 8 % ve věku 35+. Na věkovou skupinu 18-34 let připadá 55 % všech služeb DTC, které jsou plně hrazeny někým jiným.
Zdroj: broadbandtvnews.com