Zdroj: GettyImages.com
AKTUALITY VÝZKUM ZAHRANIČNÍ

STUDIE USA: VÍCE NEŽ POLOVINU DIVÁKŮ FRUSTRUJE VYHLEDÁVÁNÍ OBSAHU

7. 6. 20247. 6. 2024
V průzkumu společnosti Comcast mezi americkými a evropskými diváky se ukazuje, že pouze čtvrtina respondentů má přístup k veškerému oblíbenému obsahu na jednom místě.

Podle společnosti Comcast je více než polovina amerických diváků frustrována možností najít obsah, který by mohli sledovat v televizi. Ve své zprávě "Content Discovery in a Multiscreen TV World: Comcast analyzoval trendy v tom, jak spotřebitelé procházejí a objevují televizní obsah v tradičním a streamovaném vysílání v USA a Evropě. Na základě průzkumu mezi 2 500 spotřebiteli staršími 18 let v USA, Velké Británii a Evropě pouze 25 % respondentů uvedlo, že mají přístup k veškerému obsahu na jednom místě.

Téměř dvě třetiny diváků uvedly, že stráví více než 6 minut hledáním něčeho ke sledování, přičemž 51 % uvedlo, že obtížné hledání nového obsahu může být frustrující.

"V dnešním nepřehledném světě televize čelí spotřebitelé při objevování obsahu mnoha výzvám. Cílem televize, ať už tradiční nebo streamované, vždy bylo, aby se diváci bavili, nikoli aby se cítili frustrovaně nebo zahlceně,"

řekl Travis Flood, výkonný ředitel divize Insights společnosti Comcast Advertising. "Tento průzkum poskytuje užitečné informace o tomto procesu, takže vlastníci obsahu a streamovací platformy mohou zlepšit svou nabídku tak, aby zlepšili divácký zážitek a poskytli jim větší hodnotu." Výsledky jsou důležité zejména pro společnost Comcast, která ve spolupráci se společností Charter spustí v roce 2022 svou streamovací platformu Xumo, včetně kanálu "Co sledovat".

"S tolika skvělými televizními pořady rozptýlenými na množství propojených platforem a služeb, se sledování televize stalo pro spotřebitele zatěžující," uvedla Marcien Jenckesová, prezidentka společnosti Xumo a výkonná ředitelka pro reklamu společnosti Comcast. "Cílem společnosti Xumo je tuto zátěž odstranit a učinit televizi opět jednoduchou. Naše zařízení běží na operačním systému Entertainment OS společnosti Comcast, který usnadňuje sledování televize díky funkcím, jako jsou doporučení pořadů řízená umělou inteligencí a lidmi, integrace kanálů FAST do našeho průvodce sítí a bezkonkurenční možnost hlasového vyhledávání."

Zpráva také naznačila, že sociální média jsou důležitým prvkem, který divákům pomáhá při výběru, přičemž 55 % amerických diváků uvedlo, že dostávají doporučení od přátel, rodiny a kolegů. Naprostá většina - 94 % amerických diváků - uvedla, že si pořady vybírá podle žánru.

Průzkum také ukázal, že lineární televize zůstává i nadále v kurzu, možná i díky popularitě kanálů FAST, protože 62 % Američanů uvedlo, že surfuje po kanálech nebo prochází programového průvodce či aplikaci, aby našli to, co chtějí sledovat.

Vzhledem k tomu, že Amazon Prime a Roku nyní spouštějí náhledy pořadů, když diváci zapnou Fire TV nebo Roku zařízení, jednotlivé platformy zvyšují svůj význam při výběru obsahu diváky. Podle průzkumu společnosti Comcast 51 % amerických diváků našlo a sledovalo obsah doporučený na domovské obrazovce a 85 % amerických diváků se pravděpodobně nechá ovlivnit reklamami nebo upoutávkami na pořady.

Celou zprávu Content Discovery in a Multiscreen TV World si můžete přečíst zde.

Zdroj: tvtechnology.com

Načítání dalších...