Ve své letošní vánoční kampani se Coca-Cola zaměřuje na symbol amerických Vánoc – postavu Santy Clause, jenž je synonymem laskavosti, štědrosti a dobré vůle. Myšlenkou kampaně je, že svět potřebuje více Santů, kteří dělají drobné dobré skutky.
„Ústřední myšlenkou letošní vánoční kampaně je, že každý z nás může být Santou a že to pravé kouzlo Vánoc spočívá především v tom, když někoho potěšíme dobrým skutkem či projevem laskavosti,“ vysvětluje Mária Drotárová, Senior Marketing Manager pro ČR a SR, hlavní myšlenku kampaně s tím, že celá kampaň poukazuje na skutečnost, že i malý projev laskavosti může znamenat mnoho.
Video: Coca-Cola - The World needs more Santas
Kampaň je k vidění od 3. listopadu v televizi. Její součástí je roadshow vánočních kamionů napříč celým Českem a Slovenskem. Kamion se spolu se Santou zastaví na 42 místech, kde si budou moci návštěvníci vyzkoušet Santův kvíz, nechat se se Santou a jeho skřítky vyfotit či nahlédnout Meta Quest brýlemi do Mix Reality vánočního Santova světa.
U kamionu bude možné zakoupit si občerstvení, které Coca-Cola připravila ve spolupráci s kuchařkou a komičkou Chili Ta. „Zakoupením občerstvení lidé podpoří ty, kdo to opravdu potřebují. Coca-Cola se totiž i tento rok rozhodla spojit s Českým a Slovenským červeným křížem a veškeré tržby z prodeje jídla a vánočních předmětů daruje potřebným,“ doplňuje Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR, s tím, že aktuálně vybraná částka bude promítána na LED obrazovce u kamionu.
V neposlední řadě doplní kampaň také spotřebitelská soutěž. Pod víčky nápojů najdou spotřebitelé QR kód, pomocí kterého se v Coke aplikaci mohou zapojit do soutěže o ceny. Hlavní výhrou je pobyt na romantickém místě na polárním kruhu, v městečku Santa Clause, mezi další ceny patří lekce vaření s masterchefem Romanem Stašou nebo vánoční předměty Coca-Cola.
Marketingový koncept je doplněn o nástroje digitální reklamy včetně influencerů, OOH reklamy, silnou podporu v místě prodeje a PR komunikaci. Vánoční globální kampaň probíhá na více než 100 světových trzích.
Zdroj: Mediaguru.cz