Na nedávné konferenci Future of TV Advertising Global Simon Peel poznamenal, že digitální platformy se velmi úspěšně prosazují u CMO jako nepostradatelné pro jejich podnikání. "Televizi tento trik trochu unikl," řekl. Peel odkázal na závěry deset let staré studie The Long And The Short Of It až po novější Profit Ability 2: "Všechny tyto studie ... říkají totéž," tvrdil, "a to, že [ televize ] je nejúčinnějším kanálem; je také jedním z nejefektivnějších."
Spolupráce s televizí by tedy měla být považována za "ocenění stejným způsobem, jakým je spolupráce s Googlem nebo Amazonem", řekl - ale právě digitální marketing je tím aspektem, který je opakovaně zmiňován při čtvrtletních hovorech o výnosech. (Televize je v hovorech zřídkakdy výslovně zmiňována, ale její využití může být někdy naznačeno při zmínkách o reklamě během živých sportovních přenosů nebo o nadlinkových aktivitách)
Televizní společnosti by měly analytiky přesvědčit, aby generálním a finančním ředitelům kladli relevantní otázky, navrhl. "Jak to udělat, aby to bylo pro trh tak zásadní, že to musí být v plánu? ... Myslím, že je to o správném marketingu těm správným lidem."
Proč je to důležité
Role vedoucího mediálního oddělení není jen o efektivitě: Peel poznamenal, kolik času stráví například řízením zainteresovaných stran. Ale stejně jako se marketérům často radí, aby mluvili jazykem vedení společnosti, tak i vedoucí televizní reklamy mohou mluvit jazykem efektivity s finančními analytiky a pomáhat vedení společnosti při výběru médií.
"Navzdory všem problémům, kterým televize čelí, je stále zatraceně efektivní"
řekl Peter Field, marketingový konzultant, který vystoupil na konferenci Future of TV Advertising Global.
Zdroj: warc.com